ELV-modellen - E-Læring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsværktøj.

Rapport i forbindelse med eCampus Syd – et projekt under Syddansk Vækstforum/Region Syddanmark, 2018/2019.

Publikation: Working paperForskning

26 Downloads (Pure)

Resumé

ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-værktøjer, der præsenterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udgør et sprog om, hvordan virksomheden kan tænke- og samarbejde om udvikling af e-læring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd støttet af Region Syddanmark og Syddansk Vækstforum. Projektets formål er at kvalificere behov og koncept for digitalt understøttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.
OriginalsprogDansk
Sider1-15
Antal sider15
StatusUdgivet - 29. mar. 2019

Emneord

  • E-læring i virksomheder, kompetenceudvikling, uddannelsesmodeller

Citer dette

@techreport{1b34cb1463eb47cd9ab32c980166c48d,
title = "ELV-modellen - E-L{\ae}ring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsv{\ae}rkt{\o}j.: Rapport i forbindelse med eCampus Syd – et projekt under Syddansk V{\ae}kstforum/Region Syddanmark, 2018/2019.",
abstract = "ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-v{\ae}rkt{\o}jer, der pr{\ae}senterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udg{\o}r et sprog om, hvordan virksomheden kan t{\ae}nke- og samarbejde om udvikling af e-l{\ae}ring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd st{\o}ttet af Region Syddanmark og Syddansk V{\ae}kstforum. Projektets form{\aa}l er at kvalificere behov og koncept for digitalt underst{\o}ttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.",
keywords = "E-l{\ae}ring i virksomheder, kompetenceudvikling, uddannelsesmodeller",
author = "Hansen, {Jens J{\o}rgen}",
year = "2019",
month = "3",
day = "29",
language = "Dansk",
pages = "1--15",
type = "WorkingPaper",

}

TY - UNPB

T1 - ELV-modellen - E-Læring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsværktøj.

T2 - Rapport i forbindelse med eCampus Syd – et projekt under Syddansk Vækstforum/Region Syddanmark, 2018/2019.

AU - Hansen, Jens Jørgen

PY - 2019/3/29

Y1 - 2019/3/29

N2 - ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-værktøjer, der præsenterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udgør et sprog om, hvordan virksomheden kan tænke- og samarbejde om udvikling af e-læring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd støttet af Region Syddanmark og Syddansk Vækstforum. Projektets formål er at kvalificere behov og koncept for digitalt understøttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.

AB - ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-værktøjer, der præsenterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udgør et sprog om, hvordan virksomheden kan tænke- og samarbejde om udvikling af e-læring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd støttet af Region Syddanmark og Syddansk Vækstforum. Projektets formål er at kvalificere behov og koncept for digitalt understøttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.

KW - E-læring i virksomheder, kompetenceudvikling, uddannelsesmodeller

M3 - Working paper

SP - 1

EP - 15

BT - ELV-modellen - E-Læring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsværktøj.

ER -