TY - UNPB
T1 - ELV-modellen - E-Læring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsværktøj
T2 - Rapport i forbindelse med eCampus Syd – et projekt under Syddansk Vækstforum/Region Syddanmark, 2018/2019.
AU - Hansen, Jens Jørgen
PY - 2019/3/29
Y1 - 2019/3/29
N2 - ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-værktøjer, der præsenterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udgør et sprog om, hvordan virksomheden kan tænke- og samarbejde om udvikling af e-læring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd støttet af Region Syddanmark og Syddansk Vækstforum. Projektets formål er at kvalificere behov og koncept for digitalt understøttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.
AB - ELV-modellen er et refleksions-, dialog- og udviklings-værktøjer, der præsenterer 15 udviklingsfelter, der er centrale for at udvikle kompetenceudvikling i virksomheder. Denne rapport beskriver modellen, dens teoretiske grundlag og de 15 udviklingsfelter, der udgør et sprog om, hvordan virksomheden kan tænke- og samarbejde om udvikling af e-læring i virksomheder. Modellen er et bidrag til projektet eCampus Syd støttet af Region Syddanmark og Syddansk Vækstforum. Projektets formål er at kvalificere behov og koncept for digitalt understøttet agil kompetenceudvikling til virksomheder.
KW - E-læring i virksomheder, kompetenceudvikling, uddannelsesmodeller
M3 - Working paper
SP - 1
EP - 15
BT - ELV-modellen - E-Læring i Virksomheder: et refleksions-, dialog- og udviklingsværktøj
ER -