Effektmåling af Danish Water Technology House

Virksomhedernes baggrund og forventninger

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKolding
ForlagSyddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse
Antal sider36
StatusUdgivet - 2015

Citer dette

Freytag, P. V., & Ingstrup, M. B. (2015). Effektmåling af Danish Water Technology House: Virksomhedernes baggrund og forventninger. Kolding: Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse.
Freytag, Per Vagn ; Ingstrup, Mads Bruun. / Effektmåling af Danish Water Technology House : Virksomhedernes baggrund og forventninger. Kolding : Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse, 2015. 36 s.
@book{865ae121ec2446b0aa64e54474d69729,
title = "Effektm{\aa}ling af Danish Water Technology House: Virksomhedernes baggrund og forventninger",
author = "Freytag, {Per Vagn} and Ingstrup, {Mads Bruun}",
year = "2015",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet. Institut for Entrepren{\o}rskab og Relationsledelse",

}

Freytag, PV & Ingstrup, MB 2015, Effektmåling af Danish Water Technology House: Virksomhedernes baggrund og forventninger. Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse, Kolding.

Effektmåling af Danish Water Technology House : Virksomhedernes baggrund og forventninger. / Freytag, Per Vagn; Ingstrup, Mads Bruun.

Kolding : Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse, 2015. 36 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

TY - RPRT

T1 - Effektmåling af Danish Water Technology House

T2 - Virksomhedernes baggrund og forventninger

AU - Freytag, Per Vagn

AU - Ingstrup, Mads Bruun

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Rapport

BT - Effektmåling af Danish Water Technology House

PB - Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse

CY - Kolding

ER -

Freytag PV, Ingstrup MB. Effektmåling af Danish Water Technology House: Virksomhedernes baggrund og forventninger. Kolding: Syddansk Universitet. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse, 2015. 36 s.