The Effects of Professional Development (PD) on Early Childhood Educators Measured in Terms of Knowledge, Process Quality, and Structural Quality, and Children’s Emergent Literacy and Language Skills at 3-6 years of age: a meta-analysis

Bidragets oversatte titel: Effekten af professionel udvikling på pædagogers viden, proceskvalitet, og strukturel kvalitet, og på 3-5 årige børns sprog og før-læsefærdigheder: En metaanalyse

Justin Markussen-Brown, Carsten Bogh Juhl, Shayne Piasta, Dorthe Bleses, Anders Højen

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskning

Bidragets oversatte titelEffekten af professionel udvikling på pædagogers viden, proceskvalitet, og strukturel kvalitet, og på 3-5 årige børns sprog og før-læsefærdigheder: En metaanalyse
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato9. maj 2014
StatusUdgivet - 9. maj 2014

Emneord

  • pedagogy
  • Professional development
  • Literacy
  • preschool children

Citationsformater