Dramatisk, ikke tragisk

Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelElevskrivere i gymnasiefag
RedaktørerEllen Krogh, Torben Spanget Christensen, Karen Sonne Jakobsen
Antal sider35
Udgivelses stedOdense
ForlagSyddansk Universitetsforlag
Publikationsdatojan. 2015
Sider101-136
Kapitel3
ISBN (Trykt)9788776748692
StatusUdgivet - jan. 2015

Emneord

  • skrivedidaktik
  • naturfagsdidaktik

Citer dette

Elf, N. F. (2015). Dramatisk, ikke tragisk: Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet. I E. Krogh, T. S. Christensen, & K. S. Jakobsen (red.), Elevskrivere i gymnasiefag (s. 101-136). Odense: Syddansk Universitetsforlag.
Elf, Nikolaj Frydensbjerg. / Dramatisk, ikke tragisk : Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet. Elevskrivere i gymnasiefag. red. / Ellen Krogh ; Torben Spanget Christensen ; Karen Sonne Jakobsen. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2015. s. 101-136
@inbook{ff52083c2b42490bb9a12234f786d232,
title = "Dramatisk, ikke tragisk: Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet",
keywords = "skrivedidaktik, naturfagsdidaktik",
author = "Elf, {Nikolaj Frydensbjerg}",
note = "Kapitel i anden bog i projekt Faglighed og skriftlighed. Se www.sdu.dk/fos.",
year = "2015",
month = "1",
language = "Dansk",
isbn = "9788776748692",
pages = "101--136",
editor = "Ellen Krogh and Christensen, {Torben Spanget} and Jakobsen, {Karen Sonne}",
booktitle = "Elevskrivere i gymnasiefag",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",

}

Elf, NF 2015, Dramatisk, ikke tragisk: Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet. i E Krogh, TS Christensen & KS Jakobsen (red), Elevskrivere i gymnasiefag. Syddansk Universitetsforlag, Odense, s. 101-136.

Dramatisk, ikke tragisk : Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet. / Elf, Nikolaj Frydensbjerg.

Elevskrivere i gymnasiefag. red. / Ellen Krogh; Torben Spanget Christensen; Karen Sonne Jakobsen. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2015. s. 101-136.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Dramatisk, ikke tragisk

T2 - Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet

AU - Elf, Nikolaj Frydensbjerg

N1 - Kapitel i anden bog i projekt Faglighed og skriftlighed. Se www.sdu.dk/fos.

PY - 2015/1

Y1 - 2015/1

KW - skrivedidaktik

KW - naturfagsdidaktik

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788776748692

SP - 101

EP - 136

BT - Elevskrivere i gymnasiefag

A2 - Krogh, Ellen

A2 - Christensen, Torben Spanget

A2 - Jakobsen, Karen Sonne

PB - Syddansk Universitetsforlag

CY - Odense

ER -

Elf NF. Dramatisk, ikke tragisk: Amalies udvikling af skriveridentitet i fysik/kemi i slutningen af folkeskolen og gymnasiet. I Krogh E, Christensen TS, Jakobsen KS, red., Elevskrivere i gymnasiefag. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 2015. s. 101-136