Digital vejledningsdidaktik: modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online. - Working paper

Publikation: Working paperForskning

49 Downloads (Pure)

Resumé

Working paperet præsenterer det foreløbige forskningsarbejde med at udvikle, konceptualisere og designe syv modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online: Lektier Onlines uddannelseskoncept, Lektievejlederens logik, Lektievejlederens kompetenceprofil, Vejledningskompasset, Vejledningens scener, Vejledningsstrategimodellen og Vejledningens ressourcer. Endvidere redegøres for forskningsprojektets forskningsmetode Design Based Reaseach og dens tradition for brugerdreven innovation.
OriginalsprogDansk
Antal sider15
StatusUdgivet - 26. maj 2015

Bibliografisk note

Et working paper

Citer dette

@techreport{9ebc80e24b154f17b8b6dc0c13326a27,
title = "Digital vejledningsdidaktik: modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online. - Working paper",
abstract = "Working paperet pr{\ae}senterer det forel{\o}bige forskningsarbejde med at udvikle, konceptualisere og designe syv modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online: Lektier Onlines uddannelseskoncept, Lektievejlederens logik, Lektievejlederens kompetenceprofil, Vejledningskompasset, Vejledningens scener, Vejledningsstrategimodellen og Vejledningens ressourcer. Endvidere redeg{\o}res for forskningsprojektets forskningsmetode Design Based Reaseach og dens tradition for brugerdreven innovation.",
author = "Hansen, {Jens J{\o}rgen} and Kirstin Remvig",
note = "Et working paper",
year = "2015",
month = "5",
day = "26",
language = "Dansk",
type = "WorkingPaper",

}

TY - UNPB

T1 - Digital vejledningsdidaktik

T2 - modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online. - Working paper

AU - Hansen, Jens Jørgen

AU - Remvig, Kirstin

N1 - Et working paper

PY - 2015/5/26

Y1 - 2015/5/26

N2 - Working paperet præsenterer det foreløbige forskningsarbejde med at udvikle, konceptualisere og designe syv modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online: Lektier Onlines uddannelseskoncept, Lektievejlederens logik, Lektievejlederens kompetenceprofil, Vejledningskompasset, Vejledningens scener, Vejledningsstrategimodellen og Vejledningens ressourcer. Endvidere redegøres for forskningsprojektets forskningsmetode Design Based Reaseach og dens tradition for brugerdreven innovation.

AB - Working paperet præsenterer det foreløbige forskningsarbejde med at udvikle, konceptualisere og designe syv modeller for uddannelse, vejledning og support af Lektier Online: Lektier Onlines uddannelseskoncept, Lektievejlederens logik, Lektievejlederens kompetenceprofil, Vejledningskompasset, Vejledningens scener, Vejledningsstrategimodellen og Vejledningens ressourcer. Endvidere redegøres for forskningsprojektets forskningsmetode Design Based Reaseach og dens tradition for brugerdreven innovation.

M3 - Working paper

BT - Digital vejledningsdidaktik

ER -