Det problembaserede undervisningsdesign: Fra ProPrak, til teori, til gruppearbejde

Mads Hovgaard

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
Vol/bind6
Udgave nummer10
Sider (fra-til)11-17
Antal sider7
ISSN1901-5089
StatusUdgivet - 25. mar. 2011

Emneord

  • didaktik
  • fagdidaktik
  • problembasering
  • problembaseret læring
  • PBL
  • ProPrak
  • undervisning
  • gruppearbejde
  • læreproces
  • undervisningsudvikling
  • design

Citer dette

@article{0e2fcfa9fb3f499ab02c06059a0733a8,
title = "Det problembaserede undervisningsdesign: Fra ProPrak, til teori, til gruppearbejde",
keywords = "didaktik, fagdidaktik, problembasering, problembaseret l{\ae}ring, PBL, ProPrak, undervisning, gruppearbejde, l{\ae}reproces, undervisningsudvikling, design",
author = "Mads Hovgaard",
year = "2011",
month = "3",
day = "25",
language = "Dansk",
volume = "6",
pages = "11--17",
journal = "Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "10",

}

Det problembaserede undervisningsdesign: Fra ProPrak, til teori, til gruppearbejde. / Hovgaard, Mads.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Bind 6, Nr. 10, 25.03.2011, s. 11-17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Det problembaserede undervisningsdesign: Fra ProPrak, til teori, til gruppearbejde

AU - Hovgaard, Mads

PY - 2011/3/25

Y1 - 2011/3/25

KW - didaktik

KW - fagdidaktik

KW - problembasering

KW - problembaseret læring

KW - PBL

KW - ProPrak

KW - undervisning

KW - gruppearbejde

KW - læreproces

KW - undervisningsudvikling

KW - design

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 6

SP - 11

EP - 17

JO - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 10

ER -