Den mangfoldige skole: – om didaktik, flersproglig udvikling og skole-hjem-samarbejde

Helle Lykke Nielsen (Redaktør), Laila Kjærbæk (Redaktør), Line Krogager Andersen (Redaktør), Peter Hobel* (Redaktør), Søren Sindberg Jensen (Redaktør)

*Kontaktforfatter

Publikation: Bog/rapportAntologiUndervisning

OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedFrederiksberg
ForlagFrydenlund
Antal sider136
ISBN (Trykt)978-87-7623-029-6
ISBN (Elektronisk)978-87-7623-031-9
StatusUdgivet - 2. okt. 2024

Emneord

  • skole
  • grundskole
  • folkeskole
  • didaktik
  • flersprogede elever
  • flersprogede elever i grundskolen
  • tosprogede
  • skole-hjem-samarbejde
  • Flersprogethed som grundvilkår

    Kjærbæk, L. & Andersen, L. K., 2. okt. 2024, Den mangfoldige skole: - om didaktik, flersproglig udvikling og skole-hjem-samarbejde . Nielsen, H. L., Kjærbæk, L., Andersen, L. K., Hobel, P. & Jensen, S. S. (red.). Frederiksberg: Frydenlund, s. 47-87

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogUndervisning

Citationsformater