Danish Case Study: The SchoolWeavers Tool

Bidragets oversatte titel: Dansk casestudie: The School Weavers Tool

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

Abstract

SchoolWeavers Tool er yderst relevant i det danske uddannelsessystem som en måde at systematisere samarbejder fx i Åben Skole aktiviteter på. Et vigtigt element, der øger relevansen, er, at værktøjet understøtter skoleudviklingsprocessen – som helhed og også i konkrete projekter. For at sikre, at skolerne kan se potentialet i værktøjet, er det vigtigt, at det er brugervenligt. De seneste tilføjelser til værktøjet og sprogkvalificeringsprocessen øger yderligere den oplevede værdi for skolerne.
Bidragets oversatte titelDansk casestudie: The School Weavers Tool
OriginalsprogEngelsk
TitelGlobal NetEdu case study 2022
Antal sider5
Publikationsdatodec. 2022
StatusUdgivet - dec. 2022

Emneord

  • Uddannelsesnetværk
  • Spørgeskemaundersøgelse

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Dansk casestudie: The School Weavers Tool'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
  • The NetEduProject - Forskningsprojekt

    Balslev, G. M. (Overordnet koordinator), Gibson, J. D. (Overordnet koordinator), Daly, A. (Overordnet koordinator), Civis, M. (CoI), Riera, J. (CoI), Azorin, C. (CoI), Scanlan, M. (CoI), Arenas, G. (CoI), Liou, Y.-H. (CoI), Downey, C. (CoI), Karakaya, O. (CoI), Kadras, S. (CoI), Shahlin, S. (Overordnet koordinator), Uribe, M. (CoI), Flintoff, K. (CoI), Kadaoui, K. (CoI), Hall, R. (CoI), Menanagé, C. (Projektdeltager), Fagerström, P. (Projektdeltager), Pinzon, J. D. (Projektdeltager), Sahlin, S. (Projektdeltager) & Wittaker, R. (Projektdeltager)

    25/01/2018 → …

    Projekter: ProjektForskning

Citationsformater