Co-branding som kommunikationsstrategi

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportRådgivning

OriginalsprogDansk
TitelNu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005
RedaktørerJohs Nørregaard Frandsen
Antal sider6
Udgivelses stedOdense
ForlagCAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU
Publikationsdato2007
Sider30-35
ISBN (Trykt)87-7674-206-7, 97-887-7674-2067
StatusUdgivet - 2007

Citer dette

Madsen, K. H. (2007). Co-branding som kommunikationsstrategi. I J. N. Frandsen (red.), Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005 (s. 30-35). Odense: CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU.
Madsen, Karen Hvidtfeldt. / Co-branding som kommunikationsstrategi. Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005. red. / Johs Nørregaard Frandsen. Odense : CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU, 2007. s. 30-35
@inbook{7afd7e50d74911dc860c000ea68e967b,
title = "Co-branding som kommunikationsstrategi",
author = "Madsen, {Karen Hvidtfeldt}",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "87-7674-206-7",
pages = "30--35",
editor = "Frandsen, {Johs N{\o}rregaard}",
booktitle = "Nu skulle vi h{\o}re! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005",
publisher = "CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU",

}

Madsen, KH 2007, Co-branding som kommunikationsstrategi. i JN Frandsen (red.), Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005. CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU, Odense, s. 30-35.

Co-branding som kommunikationsstrategi. / Madsen, Karen Hvidtfeldt.

Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005. red. / Johs Nørregaard Frandsen. Odense : CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU, 2007. s. 30-35.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportRådgivning

TY - GEN

T1 - Co-branding som kommunikationsstrategi

AU - Madsen, Karen Hvidtfeldt

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Bidrag til rapport

SN - 87-7674-206-7

SN - 97-887-7674-2067

SP - 30

EP - 35

BT - Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005

A2 - Frandsen, Johs Nørregaard

PB - CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU

CY - Odense

ER -

Madsen KH. Co-branding som kommunikationsstrategi. I Frandsen JN, red., Nu skulle vi høre! Sammenfatning og analyser af H.C. Andersen 2005. Odense: CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU. 2007. s. 30-35