Brug af IKT i markedskommunikation

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

OriginalsprogDansk
ForlagDanmarks Erhvervsforskningsakademi
Antal sider32
ISBN (Trykt)87-90722-05-9
StatusUdgivet - 2006

Citer dette

Madsen, T. K., Rasmussen, E. S., & Servais, P. (2006). Brug af IKT i markedskommunikation. Danmarks Erhvervsforskningsakademi.
Madsen, Tage Koed ; Rasmussen, Erik Stavnsager ; Servais, Per. / Brug af IKT i markedskommunikation. Danmarks Erhvervsforskningsakademi, 2006. 32 s.
@book{96802ba0d94311dbae98000ea68e967b,
title = "Brug af IKT i markedskommunikation",
author = "Madsen, {Tage Koed} and Rasmussen, {Erik Stavnsager} and Per Servais",
year = "2006",
language = "Dansk",
isbn = "87-90722-05-9",
publisher = "Danmarks Erhvervsforskningsakademi",

}

Madsen, TK, Rasmussen, ES & Servais, P 2006, Brug af IKT i markedskommunikation. Danmarks Erhvervsforskningsakademi.

Brug af IKT i markedskommunikation. / Madsen, Tage Koed; Rasmussen, Erik Stavnsager; Servais, Per.

Danmarks Erhvervsforskningsakademi, 2006. 32 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

TY - RPRT

T1 - Brug af IKT i markedskommunikation

AU - Madsen, Tage Koed

AU - Rasmussen, Erik Stavnsager

AU - Servais, Per

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Rapport

SN - 87-90722-05-9

BT - Brug af IKT i markedskommunikation

PB - Danmarks Erhvervsforskningsakademi

ER -

Madsen TK, Rasmussen ES, Servais P. Brug af IKT i markedskommunikation. Danmarks Erhvervsforskningsakademi, 2006. 32 s.