Branding og designmanagement: Resumé af:Branding and design management: a brand design management modelAf: Jordi Montaña, URL-ESADE, SpainFrancisco Guzmán, University of North Texas, USAIsa Moll, URL-ESADE, Spain I: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, 2007, Vol. 23

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Resumé

 

Præsentation af en brand management model, der viser, hvordan integration af design og brand management gennem hele produktudviklingsprocessen fremmer udviklingen af en konsistent brandoplevelse. Modellen er udviklet på baggrund af dybdeinterview med 37 ledere af spanske virksomheder, der er kendt for deres design indenfor kategorierne møbler, elektronik og turisme.


Udgivelsesdato: November
OriginalsprogDansk
TidsskriftBrand Base. Nyhedsbrev
StatusUdgivet - 1. nov. 2009

Bibliografisk note

Paper id:: Brand Base e-nyhedsbrev

Emneord

  • branding, design, konsitens

Citer dette

@article{2bd703e0eb0c11deaefb000ea68e967b,
title = "Branding og designmanagement: Resum{\'e} af:Branding and design management: a brand design management modelAf: Jordi Monta{\~n}a, URL-ESADE, SpainFrancisco Guzm{\'a}n, University of North Texas, USAIsa Moll, URL-ESADE, Spain I: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, 2007, Vol. 23",
abstract = "  Pr{\ae}sentation af en brand management model, der viser, hvordan integration af design og brand management gennem hele produktudviklingsprocessen fremmer udviklingen af en konsistent brandoplevelse. Modellen er udviklet p{\aa} baggrund af dybdeinterview med 37 ledere af spanske virksomheder, der er kendt for deres design indenfor kategorierne m{\o}bler, elektronik og turisme. Udgivelsesdato: November",
keywords = "branding, design, konsitens",
author = "Judy Hermansen",
note = "Paper id:: Brand Base e-nyhedsbrev",
year = "2009",
month = "11",
day = "1",
language = "Dansk",
journal = "Brand Base. Nyhedsbrev",
publisher = "Brand Base",

}

TY - JOUR

T1 - Branding og designmanagement

T2 - Resumé af:Branding and design management: a brand design management modelAf: Jordi Montaña, URL-ESADE, SpainFrancisco Guzmán, University of North Texas, USAIsa Moll, URL-ESADE, Spain I: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, 2007, Vol. 23

AU - Hermansen, Judy

N1 - Paper id:: Brand Base e-nyhedsbrev

PY - 2009/11/1

Y1 - 2009/11/1

N2 -   Præsentation af en brand management model, der viser, hvordan integration af design og brand management gennem hele produktudviklingsprocessen fremmer udviklingen af en konsistent brandoplevelse. Modellen er udviklet på baggrund af dybdeinterview med 37 ledere af spanske virksomheder, der er kendt for deres design indenfor kategorierne møbler, elektronik og turisme. Udgivelsesdato: November

AB -   Præsentation af en brand management model, der viser, hvordan integration af design og brand management gennem hele produktudviklingsprocessen fremmer udviklingen af en konsistent brandoplevelse. Modellen er udviklet på baggrund af dybdeinterview med 37 ledere af spanske virksomheder, der er kendt for deres design indenfor kategorierne møbler, elektronik og turisme. Udgivelsesdato: November

KW - branding, design, konsitens

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Brand Base. Nyhedsbrev

JF - Brand Base. Nyhedsbrev

ER -