Biblioteksdidaktik: Hvorfor, hvad og hvordan

Jens Jørgen Hansen, Cecilie Laskie

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Abstrakt

Rapporten er udgivet som resultat af udviklingsprojektet Ny Læring, som havde til formål at udvikle nye læringsrum i samarbejder mellem lærere og biblioteksformidlere. Projektansvarlig for Ny Læring var Silkeborg Bibliotekerne, og projektet blev støttet af Kulturstyrelsens Udviklingspulje og Undervisningsministeriets Udlodningsmidler. Cecili Laskie har bidraget med faglig sparring til rapporten.
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedSilkeborg Bibliotekerne, Herning Bibliotekerne og Aarhus Kommunes Biblioteker med støtte fra Kulturstyrelsens Udviklings- pulje og Undervisningsministeriets Udlodningsmidler.
Antal sider35
StatusUdgivet - jun. 2016

Emneord

  • Biblioteksdidaktik

Citationsformater