Aktiviteter pr. år
Abstract
Denne rapport giver et indblik i følgeforskningsprojektet til naturgenopretnings- og undervisningsudviklingsprojektet Bælt i Balance. Følgeforskningsprojektet bærer titlen: “Effektvurdering af undervisningsforløb i Bælt i Balance”. Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling har gennem årene fulgt Bælt i Balance og undersøgt aktivitet D: Formidling til børn og unge. I følgeforskningsprojektet undersøges det, hvilken effekt undervisningsforløb og formidlingen om havmiljø har på de unge – og der spørges ind til, hvad der kan flytte interessen mod hav og kyst for de unge.
Bidragets oversatte titel | Belt in Balance impact assessment of teaching programmes and student interest |
---|---|
Originalsprog | Dansk |
Forlag | Syddansk Universitet. Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling |
---|---|
Antal sider | 73 |
ISBN (Trykt) | 978-87-94345-80-4 |
Status | Udgivet - dec. 2023 |
Emneord
- Bælt i Balance
- Naturpark Lillebælt
- Effektvurdering
- Interesse
- Hav og kyst
- Naturvidenskab
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Bælt i Balance effektvurdering af undervisnings-forløb og elevinteresse'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Relaterede aktiviteter
- 2 Konferenceoplæg
-
Materialiteters betydning i eksterne læringsmiljøer – casen Bælt i Balance
Borch, K. B. (Oplægsholder)
12. sep. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Bælt i Balance: Hvordan øger vi børn og unges interesse i naturvidenskab?
Borch, K. B. (Oplægsholder)
22. mar. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg