Bælt i Balance effektvurdering af undervisnings-forløb og elevinteresse

Publikation: Bog/rapportRapportForskning

4 Downloads (Pure)

Abstract

Denne rapport giver et indblik i følgeforskningsprojektet til naturgenopretnings- og undervisningsudviklingsprojektet Bælt i Balance. Følgeforskningsprojektet bærer titlen: “Effektvurdering af undervisningsforløb i Bælt i Balance”. Forskningscenter for Naturvidenskabelig Uddannelse og Formidling har gennem årene fulgt Bælt i Balance og undersøgt aktivitet D: Formidling til børn og unge. I følgeforskningsprojektet undersøges det, hvilken effekt undervisningsforløb og formidlingen om havmiljø har på de unge – og der spørges ind til, hvad der kan flytte interessen mod hav og kyst for de unge.
Bidragets oversatte titelBelt in Balance impact assessment of teaching programmes and student interest
OriginalsprogDansk
StatusUnder udarbejdelse - 2023

Emneord

  • Bælt i Balance
  • Naturpark Lillebælt
  • Effektvurdering
  • Interesse
  • Hav og kyst
  • Naturvidenskab

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Bælt i Balance effektvurdering af undervisnings-forløb og elevinteresse'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater