At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig

Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

14 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
Vol/bind11
Udgave nummer20
Sider (fra-til)3-4
ISSN1901-5089
StatusUdgivet - 1. mar. 2016

Citer dette

@article{c9e8f1f386864ca69ce0e6d9342e250c,
title = "At synligg{\o}re, hvordan l{\ae}ring er blevet gjort mulig",
author = "Rie Troelsen",
year = "2016",
month = "3",
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "11",
pages = "3--4",
journal = "Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Statsbiblioteket",
number = "20",

}

At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig. / Troelsen, Rie.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Bind 11, Nr. 20, 01.03.2016, s. 3-4.

Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

TY - JOUR

T1 - At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig

AU - Troelsen, Rie

PY - 2016/3/1

Y1 - 2016/3/1

M3 - Leder

VL - 11

SP - 3

EP - 4

JO - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 20

ER -