Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Educational Technology, Ph.D, The Ohio State University

20112015

Applied Statistics, Master, The Ohio State University

20122013

Cultural Foundations, Technology, Qualitative Inquiry, Master, The Ohio State University

20082009

Business English and Interpretation, Bachelor , Xi'an International Studies University

20042008

Forskningsområder

  • Universitetsuddannelse

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 1 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

  • 3 Tidsskriftartikel
  • 1 Kapitel i bog
  • 1 Konferencebidrag i proceedings
  • Self-regulation as a function of perceived leadership and cohesion in small group online collaborative learning

    Xie, K., Hensley, L. C., Law, V. & Sun, Z., 1. jan. 2019, I : British Journal of Educational Technology. 50, 1, s. 456-468

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  • The role of self-regulated learning in students' success in flipped undergraduate math courses

    Sun, Z., Xie, K. & Anderman, L., 1. jan. 2018, I : The Internet and Higher Education. 36, 1, s. 41-53

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  • Flipping STEM

    Williams, A. H., Sun, Z., Xie, K., Garcia, E., Ashby, I., Exter, M., Largent, D., Lu, P., Szafron, D., Ahmed, S., Smith, J., T. Tempelaar, D., Bitting, K. S., Christensen, E., Tseng, H. & Walsh, J., 2017, The flipped college classroom: Conceptualized and re-conceptualized . Green, S., Banas, L., R. Perkins, J. & Perkins, R. (red.). Springer, s. 149-186 (Educational Communications and Technology: Issues and Innovations).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

    The Effects of Self-Regulated Learning on Students’ Performance Trajectory in the Flipped Math Classroom

    Sun, Z., Lu, L. & Xie, K., 2016, Transforming Learning, Empowering Learners: Conference Proceedings. Looi, C-K., Polman, J., Cress, U. & Reimann, P. (red.). Singapore: International Society of the Learning Sciences, Bind 1. s. 66-73

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    Åben adgang
  • Aktiviteter

    • 12 Konferenceoplæg

    A multigroup analysis of the role of self-regulation on students’ achievement in flipped undergraduate math course

    Zhiru Sun (Oplægsholder)

    22. aug. 2018

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Relations among goal orientations, pre-class learning profiles, and achievement trajectories in a flipped math course

    Zhiru Sun (Oplægsholder)

    17. aug. 2018

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Potential ways to motivate students in a flipped undergraduate statistics course

    Zhiru Sun (Oplægsholder)

    7. nov. 2017

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    The effects of self-regulated learning on students' performance trajectory in the flipped math classroom.

    Zhiru Sun (Oplægsholder)

    2016

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Designing for improved motivation as an outcome in a postsecondary online course

    Zhiru Sun (Oplægsholder)

    2015

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Projekter

    • 4 Igangværende

    Flipped Classroom Design for Promoting Motivation, Engagement and Self-regulation

    Sun, Z. & Xie, K.

    28/11/201431/03/2024

    Projekter: ProjektForskning

    Team Leadership in Computer-Supported Collaborative Learning

    Sun, Z.

    13/02/201404/03/2023

    Projekter: ProjektForskning

    Evaluation of MSc International Security and Law (MOISL) Game

    Sun, Z., Lildholdt, M. & Theussen, A.

    01/05/201901/05/2021

    Projekter: ProjektForskning

    The Development of Statistical Thinking Skill in Collaborative Learning

    Sun, Z.

    01/03/201901/03/2021

    Projekter: ProjektForskning

    Priser

    Loadman Outstanding Dissertation Award

    Sun, Zhiru (Modtager), 2016

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

    Undervisning og vejledning

    Mathematics and Statistics

    Nils Karl Sørensen

    01/09/201731/01/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Tools for Quantitative Analysis

    Nils Karl Sørensen

    01/09/201630/06/2017

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Tools for Quantitative Analysis

    Nils Karl Sørensen

    01/09/201331/01/2016

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning