20062019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2006 2019

  • 9 Tidsskriftartikel
  • 5 Bidrag til bog/antologi
  • 3 Bog
  • 2 Rapport
Filtrer
Tidsskriftartikel
2019

Academic writing in course regulations

Bidragets oversatte titel: Akademisk skrivning i studieordningerChristensen, V., 2019, (Afsendt) I : Journal of Academic Writing.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.

Christensen, V., 2019, (Accepteret/In press) I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Students’ independent feedback-seeking during collaborative productive work in the L1 subject

Bidragets oversatte titel: Elevers selvstændige opsøgning af feedback i fælles arbejde med at skrive tekster i modersmålsfagetChristensen, V., 2019, (Afsendt) I : Education Inquiry.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2017

Elevers produktion af informerende tekster i udskolingen

Christensen, V., 2017, I : Viden om Literacy. Marts 2017, 21, s. 68-75

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
2016

Elevers produktion af multimodale tekster

Christensen, V., 2016, I : Acta Didactica Norge. 10, 3

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2013

Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen

Christensen, V. & Pjengaard, S., 2013, I : Cepra-Striben. 14, s. 30-43

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2010

Gummi-Tarzan i 3. klasse

Christensen, V., Frederiksen, L. & Nielsen, K. M., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 34-41

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Læring og sprog i danskfaget

Christensen, V., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 19-25

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2009

Differentieret danskundervisning

Christensen, V., 2009, I : Dansk: medlemsblad for Dansklærerforeningens folkeskolesektion. 3, s. 24-28

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review