Publikationer pr. år
Publikationer 2006 2019
2019
Academic writing in course regulations
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.
Christensen, V., 2019, (Accepteret/In press) I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Students’ independent feedback-seeking during collaborative productive work in the L1 subject
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
2017
Elevers produktion af informerende tekster i udskolingen
Christensen, V., 2017, I : Viden om Literacy. Marts 2017, 21, s. 68-75Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Åben adgang
2016
Elevers produktion af multimodale tekster
Christensen, V., 2016, I : Acta Didactica Norge. 10, 3Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
2013
Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen
Christensen, V. & Pjengaard, S., 2013, I : Cepra-Striben. 14, s. 30-43Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
2010
Gummi-Tarzan i 3. klasse
Christensen, V., Frederiksen, L. & Nielsen, K. M., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 34-41Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Læring og sprog i danskfaget
Christensen, V., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 19-25Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
2009
Differentieret danskundervisning
Christensen, V., 2009, I : Dansk: medlemsblad for Dansklærerforeningens folkeskolesektion. 3, s. 24-28Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review