20062019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2006 2019

  • 9 Tidsskriftartikel
  • 5 Bidrag til bog/antologi
  • 3 Bog
  • 2 Rapport
Filtrer
Bidrag til bog/antologi
2019

Brug af litteratur i skole og undervisning

Elf, N. F., Høegh, T. & Christensen, V., 22. okt. 2019, Litteratur i brug. Mai, A-M. (red.). Forlaget Spring, s. 90-122

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2017

Man får jo det hele med på video ... ikke? Video som teknik og empirisk metode

Christensen, V., 2017, Empiriske undersøgelser og metodiske greb: Grundbog til de pædagogiske professionsuddannelser. Engsig, T. T. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 183-209

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016

Skoletretthet eller fagtretthet? Et studie av elevers motivasjon og interesse for skole og fag

Christensen, V., 2016, Resultater fra fire kvalitative casestudier FLiK-prosjektet Kristiansand kommune 2016. Aalborg Universitetsforlag, s. 34-54 (Fulm: Forskningsinformeret Udvikling Af Læringsmiljøer).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2014

En generel feedbackmodel i et specifikt fag

Christensen, V., 2014, Feedback i danskfaget. Dafolo, s. 13-30

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2012

Handlende mundtlighed

Christensen, V., 2012, Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, s. 14-18

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning