20062019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2006 2019

  • 9 Tidsskriftartikel
  • 5 Bidrag til bog/antologi
  • 3 Bog
  • 2 Rapport
2019

Academic writing in course regulations

Bidragets oversatte titel: Akademisk skrivning i studieordningerChristensen, V., 2019, (Afsendt) I : Journal of Academic Writing.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Brug af litteratur i skole og undervisning

Elf, N. F., Høegh, T. & Christensen, V., 22. okt. 2019, Litteratur i brug. Mai, A-M. (red.). Forlaget Spring, s. 90-122

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.

Christensen, V., 2019, (Accepteret/In press) I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Students’ independent feedback-seeking during collaborative productive work in the L1 subject

Bidragets oversatte titel: Elevers selvstændige opsøgning af feedback i fælles arbejde med at skrive tekster i modersmålsfagetChristensen, V., 2019, (Afsendt) I : Education Inquiry.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2018

Akademisk skriftlighed: analyse af studieordningerne på Humaniora på Syddansk Universitet

Christensen, V., 2018, Institut for Kulturvidenskaber Syddansk Universitet: Syddansk Universitet. Institut for Kulturvidenskaber. 217 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

2017

Det ved vi om Feedback

Bærenholdt, J. & Christensen, V., 2017, Dafolo. (Det ved vi om...).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Elevers produktion af informerende tekster i udskolingen

Christensen, V., 2017, I : Viden om Literacy. Marts 2017, 21, s. 68-75

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang

Man får jo det hele med på video ... ikke? Video som teknik og empirisk metode

Christensen, V., 2017, Empiriske undersøgelser og metodiske greb: Grundbog til de pædagogiske professionsuddannelser. Engsig, T. T. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 183-209

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016

Elevers produktion af multimodale tekster

Christensen, V., 2016, I : Acta Didactica Norge. 10, 3

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Skoletretthet eller fagtretthet? Et studie av elevers motivasjon og interesse for skole og fag

Christensen, V., 2016, Resultater fra fire kvalitative casestudier FLiK-prosjektet Kristiansand kommune 2016. Aalborg Universitetsforlag, s. 34-54 (Fulm: Forskningsinformeret Udvikling Af Læringsmiljøer).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2014

En generel feedbackmodel i et specifikt fag

Christensen, V., 2014, Feedback i danskfaget. Dafolo, s. 13-30

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Feedback i danskfaget

Fibiger, J., Christensen, V., Pjengaard, S., Dolmer, G., Rydén, M-M., Gissel, S. T., Busch, S. E. & Rathje, N. R., 2014, Dafolo.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2013

Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen

Christensen, V. & Pjengaard, S., 2013, I : Cepra-Striben. 14, s. 30-43

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2012

Handlende mundtlighed

Christensen, V., 2012, Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, s. 14-18

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

2010

Gummi-Tarzan i 3. klasse

Christensen, V., Frederiksen, L. & Nielsen, K. M., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 34-41

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Læring og sprog i danskfaget

Christensen, V., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 19-25

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2009

Differentieret danskundervisning

Christensen, V., 2009, I : Dansk: medlemsblad for Dansklærerforeningens folkeskolesektion. 3, s. 24-28

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2006

Fleksibel holddannelse i folkeskolen

Munch, P., Bryanne, U. & Christensen, V., 2006, Aalborg Seminarium.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review