Publikationer pr. år
Publikationer 2006 2019
Academic writing in course regulations
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Brug af litteratur i skole og undervisning
Elf, N. F., Høegh, T. & Christensen, V., 22. okt. 2019, Litteratur i brug. Mai, A-M. (red.). Forlaget Spring, s. 90-122Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Faglige skrivevejledere på studierne - Akademisk skrivning på universitetet.
Christensen, V., 2019, (Accepteret/In press) I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Students’ independent feedback-seeking during collaborative productive work in the L1 subject
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Akademisk skriftlighed: analyse af studieordningerne på Humaniora på Syddansk Universitet
Christensen, V., 2018, Institut for Kulturvidenskaber Syddansk Universitet: Syddansk Universitet. Institut for Kulturvidenskaber. 217 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
Det ved vi om Feedback
Bærenholdt, J. & Christensen, V., 2017, Dafolo. (Det ved vi om...).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Elevers produktion af informerende tekster i udskolingen
Christensen, V., 2017, I : Viden om Literacy. Marts 2017, 21, s. 68-75Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Man får jo det hele med på video ... ikke? Video som teknik og empirisk metode
Christensen, V., 2017, Empiriske undersøgelser og metodiske greb: Grundbog til de pædagogiske professionsuddannelser. Engsig, T. T. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 183-209Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Elevers produktion af multimodale tekster
Christensen, V., 2016, I : Acta Didactica Norge. 10, 3Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Skoletretthet eller fagtretthet? Et studie av elevers motivasjon og interesse for skole og fag
Christensen, V., 2016, Resultater fra fire kvalitative casestudier FLiK-prosjektet Kristiansand kommune 2016. Aalborg Universitetsforlag, s. 34-54 (Fulm: Forskningsinformeret Udvikling Af Læringsmiljøer).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Nettekster fanger og fænger: Multimodale tekster, feedback og tekstkompetence i danskundervisningen i udskolingen
Christensen, V., 2015, Aalborg Universitetsforlag.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
En generel feedbackmodel i et specifikt fag
Christensen, V., 2014, Feedback i danskfaget. Dafolo, s. 13-30Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Feedback i danskfaget
Fibiger, J., Christensen, V., Pjengaard, S., Dolmer, G., Rydén, M-M., Gissel, S. T., Busch, S. E. & Rathje, N. R., 2014, Dafolo.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen
Christensen, V. & Pjengaard, S., 2013, I : Cepra-Striben. 14, s. 30-43Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Handlende mundtlighed
Christensen, V., 2012, Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, s. 14-18Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Gummi-Tarzan i 3. klasse
Christensen, V., Frederiksen, L. & Nielsen, K. M., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 34-41Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Læring og sprog i danskfaget
Christensen, V., 2010, I : Cepra-Striben. 8, s. 19-25Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Differentieret danskundervisning
Christensen, V., 2009, I : Dansk: medlemsblad for Dansklærerforeningens folkeskolesektion. 3, s. 24-28Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Fleksibel holddannelse i folkeskolen
Munch, P., Bryanne, U. & Christensen, V., 2006, Aalborg Seminarium.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review