Publikationer pr. år
Publikationer 1980 2019
Didaktisk forskning med relevans for didaktisk praksis
Christensen, T. S., 2018, I : GymPæd 2.0. 19, s. 14-17Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Evaluering i overgangen mellem folkeskole og gymnasium
Hobel, P., Christensen, T. S. & Piekut, A., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 42-45Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil?
Hobel, P., Christensen, T. S. & Høegh, T., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 26-30Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Reformarbejdet 2017/18 i de gymnasiale uddannelser
Qvortrup, A., Petersen, C. K., Elf, N. F., Krogh, E., Hobel, P., Christensen, T. S., Raae, P. H., Høegh, T. & Zeuner, L., 2018, I : GymPæd 2.0. 2018, 20, s. 6-9Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Fag er ikke hvad de har været - Og det skal de heller ikke være
Haugaard, A. & Christensen, T. S., 2017, I : Gymnasieforskning. Nr. 11 September 2017, s. 4-7 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Fokusområde: Evaluering
Hobel, P. & Christensen, T. S., 7. aug. 2017, I : GymPæd 2.0. 17, s. 28-31 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Fokusområde: Overgang og progression
Krogh, E., Qvortrup, A. & Christensen, T. S., 2017, I : GymPæd 2.0. 17, s. 12-14Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Didaktiske paradigmer og refleksion: replik til Ellen Krogh
Christensen, T. S., 2014, I : Cursiv. 13, s. 125-139Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Evaluering: Fra monster til mening
Haugaard, A. & Christensen, T. S., okt. 2014, I : Gymnasieforskning. 3, s. 26-30Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Interdisciplinarity and self-reflection in civic education
Christensen, T. S., 2013, I : Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education. 2013, 1, s. 201-226 26 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Faglighed og skriftlighed - en projektbeskrivelse
Christensen, T. S. & Hobel, P., 2011, I : Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education. 1, 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Formål og ambitionsniveau i sammenlignende fagdidaktik
Christensen, T. S., 2011, I : Cursiv. 7, s. 169 - 174 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Samfundsfag - et senmoderne fag?
Christensen, T. S., 2011, I : Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education. 1, s. 1 - 25 26 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Refleksive rum og formativ evaluering i undervisning
Christensen, T. S., 1. feb. 2010, I : Cepra-striben. 8, s. 42-55 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Tænker du: Åh nej - nu skal eleverne have karakterer igen?
Christensen, T. S., 2009, I : GymPæd 2.0. 2, 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Ny faglighed - en forlængelse af samfundsfagsdidaktikken?
Christensen, T. S., 2008, I : Didaktikens Forum. Årgang 5, 2, s. 56-72 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Reformimplementering, praktiseret faglighed og mening
Christensen, T. S. & Raae, P. H., 2008, I : GYMNASIEPÆDAGOGIK. 71, s. 45-58 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Samfundsfagsdidaktik - ind i fag og med fag ud i verden
Christensen, T. S., 2008, I : GYMNASIEPÆDAGOGIK. 71, s. 137-145 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Evaluering af naturskolenetværket langs Jyllands vestkyst
Wegener, C., Kølsen de Wit, C. & Christensen, T. S., 2006, I : MDC-rapport. 27Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Evaluering som systematisk bedømmelse og dokumentation
Christensen, T. S., 2006, I : Evaluering@uvm.dk.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Evaluering af undervisning og læring
Christensen, T. S., 2002, I : GYMNASIEPÆDAGOGIK. 36Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Samfundsfag som gymnasialt fag
Christensen, T. S., 2000, I : Samfundsfagsnyt. 136, s. 42-55Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Medlemsafgangen fra Blik og rørarbejderforbundet: En undersøgelse fra Århus Universitet
Christensen, T. S., Gundelach, P. & Sabroe, S., 1985, I : Blik og Rør. 2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning