• Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20032018

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forskningsområde

Strategisk kommunikation & Ledelse

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

Publikationer

Marketing Rhetoric and the Rhetoric of Marketing: Manipulation or Mutuality?

Møberg Torp, S. & Andersen, L. P., 11. maj 2018, The Handbook of Organizational Rhetoric and Communication. Ihlen, Ø. & Heath, R. L. (red.). Wiley

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Metaphors in Organization

Møberg Torp, S., 2018, The International Encyclopedia of Strategic Communication. Heath, R. L. & Johansen, W. (red.). Boston: Wiley-Blackwell, 5 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • Turns

    Møberg Torp, S., 2018, The International Encyclopedia of Strategic Communication. L. Heath, R. & Johansen, W. (red.). Boston: Wiley-Blackwell

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  • The Strategic Turn in Communication Science: On the History and Role of Strategy in Communication Science from Ancient Greece Until the Present Day

    Møberg Torp, S., 2015, The Routledge Handbook of Strategic Communication. Holtzhausen, D. & Zerfass, A. (red.). New York: Routledge, s. 34-52

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Authenticity in Management Metaconversations

    Møberg Torp, S., 19. nov. 2014, Strategic Communication: : Discursive and dialogic organizations and the stakeholder view: social constructions and functionalist perspectives. Heath, R. L. & Gregory, A. (red.). SAGE Publications, Bind 3. s. 321-338 (SAGE Benchmarks in Communication).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Aktiviteter

    Vilde viraler: - om mageløs og magtesløs marketing

    Simon Møberg Torp (Andet)
    10. okt. 2011

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Arrangement om iværksætteri

    Simon Møberg Torp (Oplægsholder)
    3. okt. 2011

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Sommerseminar 2011, Institut for Marketing & Management

    Simon Møberg Torp (Arrangør)
    18. aug. 201119. aug. 2011

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    The relationship between PR and Marketing: Invited speaker/member of an international panel

    Simon Møberg Torp (Foredragsholder)
    26. maj 2011

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Strategisk kommunikation - kommunikation som strategisk ledelseskompetence

    Simon Møberg Torp (Deltager)
    24. maj 201125. maj 2011

    Aktivitet: Andre aktiviteterAndet

    Priser

    Best Paper Award

    Simon Møberg Torp (Modtager), 26. apr. 2008

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser