Simon Møberg Torp

Ph.D.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20032018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forskningsområde

Strategisk kommunikation & Ledelse

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 4 Lignende profiler
cultural turn Samfundsvidenskab
paradigm Samfundsvidenskab
linguistics Samfundsvidenskab
Integrated Erhverv og økonomi
Communication Erhverv og økonomi
Marketing communications Erhverv og økonomi

Publikationer 2003 2018

Marketing Rhetoric and the Rhetoric of Marketing: Manipulation or Mutuality?

Møberg Torp, S. & Andersen, L. P., 11. maj 2018, The Handbook of Organizational Rhetoric and Communication. Ihlen, Ø. & Heath, R. L. (red.). Wiley

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Metaphors in Organization

Møberg Torp, S., 2018, The International Encyclopedia of Strategic Communication. Heath, R. L. & Johansen, W. (red.). Boston: Wiley-Blackwell, (The Wiley Blackwell-ICA International Encyclopedias of Communication).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

Organizational development
Problem solving
Consultants
Organizational research
Organization studies

Turns

Møberg Torp, S., 2018, The International Encyclopedia of Strategic Communication. L. Heath, R. & Johansen, W. (red.). Boston: Wiley-Blackwell, (The Wiley Blackwell-ICA International Encyclopedias of Communication).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

cultural turn
paradigm
linguistics

The Strategic Turn in Communication Science: On the History and Role of Strategy in Communication Science from Ancient Greece Until the Present Day

Møberg Torp, S., 2015, The Routledge Handbook of Strategic Communication. Holtzhausen, D. & Zerfass, A. (red.). New York: Routledge, s. 34-52

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Authenticity in Management Metaconversations

Møberg Torp, S., 19 nov. 2014, Strategic Communication: : Discursive and dialogic organizations and the stakeholder view: social constructions and functionalist perspectives. Heath, R. L. & Gregory, A. (red.). SAGE Publications, Bind 3. s. 321-338 (SAGE Benchmarks in Communication).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 2000 2011

Vilde viraler: - om mageløs og magtesløs marketing

Simon Møberg Torp (Andet)
10. okt. 2011

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Arrangement om iværksætteri

Simon Møberg Torp (Taler)
3. okt. 2011

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Sommerseminar 2011, Institut for Marketing & Management

Simon Møberg Torp (Arrangør)
18. aug. 201119. aug. 2011

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

The relationship between PR and Marketing: Invited speaker/member of an international panel

Simon Møberg Torp (Foredragsholder)
26. maj 2011

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Strategisk kommunikation - kommunikation som strategisk ledelseskompetence

Simon Møberg Torp (Deltager)
24. maj 201125. maj 2011

Aktivitet: Andre aktiviteterAndet

Priser

Best Paper Award

Simon Møberg Torp (Modtager), 26. apr. 2008

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser