Tage Koed Madsen

dr.merc. & lic.oecon.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

1987 …2019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1987 2019

Filtrer
Bog
2009

Marketing: En introduktion

Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2009, 4 udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 328 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2005

Marketing: en introduktion

Jensen, J. M., Freytag, P. V., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2005, Syddansk Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2004

Global Entrepreneurship Monitor Denmark. Danske iværksættere i den globale økonomi

Bager, T. E., Hancock, M. & Madsen, T. K., 2004, København: Børsens Forlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

2003

Marketing - en introduktion

Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2003, 2. udgave udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

1996

Export and Internationalization Research - Enrichment and Challenges

Madsen, T. K. & Cavusgil, S. T., 1996, London: JAI Press. 205 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Market Orientation in Food and Agriculture

Madsen, T. K., Grunert, K. G., Larsen, H. H. & Baadsgaard, A., 1996, Boston: Kluwer Academic Publishers. 283 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1995

Proceedings of the Third Symposium of the Consortium for International Marketing Research

Madsen, T. K., 1995, Odense University. 247 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

1991

Markedsføring i et internationalt perspektiv

Elgaard, T., Madsen, T. K., Pedersen, K. & Thomassen, F., 1991, 1 udg. Charlottenlund: Djøf Forlag. 223 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning