Publikationer pr. år
Publikationer 1987 2019
2009
Marketing: En introduktion
Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2009, 4 udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 328 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
2005
Marketing: en introduktion
Jensen, J. M., Freytag, P. V., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2005, Syddansk Universitetsforlag.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
2004
Global Entrepreneurship Monitor Denmark. Danske iværksættere i den globale økonomi
Bager, T. E., Hancock, M. & Madsen, T. K., 2004, København: Børsens Forlag.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
2003
Marketing - en introduktion
Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2003, 2. udgave udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
1996
Export and Internationalization Research - Enrichment and Challenges
Madsen, T. K. & Cavusgil, S. T., 1996, London: JAI Press. 205 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Market Orientation in Food and Agriculture
Madsen, T. K., Grunert, K. G., Larsen, H. H. & Baadsgaard, A., 1996, Boston: Kluwer Academic Publishers. 283 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
1995
Proceedings of the Third Symposium of the Consortium for International Marketing Research
Madsen, T. K., 1995, Odense University. 247 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
1991
Markedsføring i et internationalt perspektiv
Elgaard, T., Madsen, T. K., Pedersen, K. & Thomassen, F., 1991, 1 udg. Charlottenlund: Djøf Forlag. 223 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning