Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

  • 7 Tidsskriftartikel
  • 5 Konferenceabstrakt i proceedings
  • 2 Konferencebidrag i proceedings
Filtrer
Tidsskriftartikel
2020

Social cues and the online purchase intentions of organic wine

Sohn, S., Seegebarth, B., Kissling, M. & Sippel, T., maj 2020, I : Foods. 9, 5, 15 s., 643.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Understanding the inhibitors to consumer mobile purchasing intentions

Sohn, S. & Groß, M., 2020, (Accepteret/In press) I : Journal of Retailing and Consumer Services. 55

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2017

A contextual perspective on consumers' perceived usefulness: The case of mobile online shopping

Sohn, S., 10. maj 2017, I : Journal of Retailing and Consumer Services. 38, s. 22-33

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Broadening the Perspective on Mobile Marketing: An Introduction

Fritz, W., Sohn, S. & Seegebarth, B., feb. 2017, I : Psychology & Marketing. 34, 2, s. 113-118

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Consumer processing of mobile online stores: Sources and effects of processing fluency

Sohn, S., maj 2017, I : Journal of Retailing and Consumer Services. 36, s. 137-147

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

The impact of perceived visual complexity of mobile online shops on user's satisfaction

Sohn, S., Seegebarth, B. & Moritz, M., 9. jan. 2017, I : Psychology & Marketing. 34, 2, s. 195-214

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2014

Warum Smartphone-Nutzer nicht mobil einkaufen

Sohn, S., 16. okt. 2014, I : Marketing Review St. Gallen. 31, 4, s. 32–41

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review