Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Syddansk Universitet Forside
Hjælp og FAQ
Dansk
English
Forside
Forskere
Forskningsenheder
Publikationer
Aktiviteter
Projekter
Presse/medie
Priser
Undervisning
Impacts
Datasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Stig Børsen Hansen offentligt CV
Vis Scopus-profil
Stig Børsen Hansen
Lektor
,
Institut for Medier, Design, Læring og Erkendelse
https://orcid.org/0000-0003-0856-5631
Telefon
+4565504762
E-mail
stbh
sdu
dk
Oversigt
Fingeraftryk
Netværk
Publikationer
(35)
Aktiviteter
(10)
Presse/medie
(3)
Priser
(1)
Lignende profiler
(6)
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.
Publikationer
13
Kapitel i bog
13
Tidsskriftartikel
3
Antologi
2
Monografi
4
Mere
2
Konferencebidrag i proceedings
1
Lyd- og/eller billedproduktion (digital)
1
Ph.d.-afhandling
Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
3 resultater
Publikationsår, titel
(faldende)
Publikationsår, titel
(stigende)
Titel
Type
Filtrer
Antologi
Søgeresultater
2021
Conceptualizing and innovating education and work with networked learning
Dohn, N. B. (red.)
,
Hansen, J. J. (red.)
,
Børsen Hansen, S. (red.)
,
Ryberg, T. (red.)
&
De Laat, M. (red.)
,
2021
, Switzerland Cham:
Springer
.
263 s.
(Research in Networked Learning, Bind 8).
Publikation
:
Bog/rapport
›
Antologi
›
Forskning
›
peer review
learning
100%
education
89%
Denmark
25%
discourse analysis
23%
learning environment
19%
2020
Designing for situated knowledge transformation
Dohn, N. B. (red.)
,
Børsen Hansen, S. (red.)
&
Hansen, J. J. (red.)
,
2020
,
1. udg.
Abingdon:
Routledge
.
294 s.
(Routledge Research In Education).
Publikation
:
Bog/rapport
›
Antologi
›
Forskning
›
peer review
Proceedings of the 12th International Conference on Networked Learning
De Laat, M. (red.)
,
Ryberg, T. (red.)
,
Dohn, N. B. (red.)
,
Børsen Hansen, S. (red.)
&
Hansen, J. J. (red.)
,
2020
, Aalborg:
Aalborg Universitet
.
400 s.
(Networked Learning Conference; Nr. 12).
Publikation
:
Bog/rapport
›
Antologi
›
Forskning
›
peer review
Åben adgang