Publikationer pr. år
Publikationer 2014 2018
2018
Didaktik i udvikling
Christensen, T. S. (red.), Elf, N. F. (red.), Hobel, P. (red.), Qvortrup, A. (red.) & Troelsen, S. (red.), 15. jun. 2018, 1. udg. Aarhus: Klim. 384 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
En invitation man ikke kan afslå: analyse af afgangsprøven i skriftlig fremstilling med særligt fokus på skriveordren
Troelsen, S., 16. okt. 2018, I : Nordic Journal of Literacy Research. 4, 1, s. 142-166Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Fil
2016
Faglig kommunikation i et professionelt fællesskab: om sproglige og kommunikative muligheder for faglighed i praksis
Troelsen, S., 2016, I : Studier i Læreruddannelse og Profession. 1, s. 142-156Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Åben adgang
Skrivning og skriveundervisning
Troelsen, S. & Reusch, C., 2016, Samfundslitteratur. 55 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
2015
11
Downloads
(Pure)
Teacher-intentionality in lower secondary school under the influence of final assessments in writing literacy
Troelsen, S. & Iskov, T., 28. maj 2015.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Fil
2014
Skrivning og skriveundervisning
Troelsen, S. & Reusch, C., 2014, Lærerprofiler i dansk - nye mål og kompetencer: 0.-6. klasse. Benny Bang, C. & Niels, M. (red.). 1 udg. Samfundslitteratur, Bind 2. s. 143-198Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling