Stig Krøger Andersen

  • Studiestræde 6

    1455 København K

    Danmark

20142016
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 6 Lignende profiler
Prenatal Education Medicin og biovidenskab
Obstetrics Medicin og biovidenskab
Meta-Analysis Medicin og biovidenskab
Publications Medicin og biovidenskab
Bibliographic Databases Medicin og biovidenskab
Western World Medicin og biovidenskab

Publikationer 2014 2016

  • 3 Tidsskriftartikel
  • 1 Bidrag til bog/antologi
63 Downloads (Pure)

Perspectives on Salutogenesis of Scholars Writing in Danish

Koushede, V. & Andersen, S. K., 2016, The Handbook of Salutogenesis. Mittelmark, M. B., Sagy, S., Eriksson, M., Bauer, G. F., Pelikan, J. M., Lindström, B. & Espnes, G. A. (red.). Springer, s. 361-362

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil
65 Downloads (Pure)

The effect of antenatal education in small classes on obstetric and psycho-social outcomes: a systematic review

Brixval, C. S., Axelsen, S. F., Lauemøller, S. G., Andersen, S. K., Due, P. & Koushede, V., 2015, I : Systematic Reviews. 4, 9 s., 20.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Prenatal Education
Obstetrics
Publications
Bibliographic Databases
Western World

Formidling af faglig viden til læger

Vestergaard, P., Starup-Linde, J., Christensen, S. E., Dahlerup, J. F., Bartels, U., Færgeman, O., Gerdes, U. & Andersen, S., 2014, I : Ugeskrift for Laeger. 176, 11A, V65976.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

The effect of antenatal education in small classes on obstetric and psycho-social outcomes: a systematic review and meta-analysis protocol

Brixval, C. S., Axelsen, S. F., Andersen, S. K., Due, P. & Koushede, V., 2014, I : Systematic Reviews. 3, 4 s., 12.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Prenatal Education
Obstetrics
Meta-Analysis