Filter
Lyd- og/eller billedproduktion (digital)

Søgeresultater

  • 2016

    South India: Brandbuilding on Facebook

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Emails in later life

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Facebook - A Teenager's Perspective

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Facebook by the fields

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Facebook - The News Medium

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Family and social media

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Impact of Social Media on Politics

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Meet the People of Panchagrami

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Multiple uses of WhatsApp

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Polymedia

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: social media for a rural student

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Street Play on social media

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: WhatsApp - My Yellow Pages

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: Women bonding on social media

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang
  • South India: YouTube - Edutainment

    UCL Global Social Media Impact Study Group, 28. feb. 2016

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd- og/eller billedproduktion (digital)Formidling

    Åben adgang