Billede af Roland Hachmann

Roland Hachmann

Ph.d. studerende

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Filtrer
Kapitel i bog
2018

Mediepatruljer: En social teknologi

Jørnø, R. L. V. & Hachmann, R., 2018, Skoleudvikling med it: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg . Bundsgaard, J., Georgsen, M., Graf, S. T., Illum Hansen, T. & Skott, C. K. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, Bind 1. s. 233-254 (Didaktiske studier ; Nr. 3).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

Participatory skills for learning in a networked world

Hachmann, R. & Dohn, N. B., 2018, Designing for Learning in a Networked World. Dohn, N. B. (red.). London: Routledge, s. 102-119 (Routledge Research in Education).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

2016

Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

Hachmann, R. & Holmboe, P., 2016, Alle kan flippe: Erfaringer med flipped learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser. Lundstrøm, A. M. (red.). Lindhardt & Ringhof, s. 52-63

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling

I mål med flipped learning

Hachmann, R., 2016, Flip din undervisning: En antologi om Flipped Classroom og Flipped Learning. Schunk, A. (red.). Turbine, s. 94-122

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling

It og læring

Hachmann, R., 2016, Pædagogik og lærerfaglighed. Larsen, S. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 277-297

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling

2013

It og udvikling: fagteamets arbejde med it-didaktik

Hachmann, R. & Carlsen, D., 2013, It i alle fag. Dafolo

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling