Billede af Roland Hachmann

Roland Hachmann

Ph.d. studerende

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 4 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

Mediepatruljer: En social teknologi

Jørnø, R. L. V. & Hachmann, R., 2018, Skoleudvikling med it: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg . Bundsgaard, J., Georgsen, M., Graf, S. T., Illum Hansen, T. & Skott, C. K. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, Bind 1. s. 233-254 (Didaktiske studier ; Nr. 3).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

Participatory skills for learning in a networked world

Hachmann, R. & Dohn, N. B., 2018, Designing for Learning in a Networked World. Dohn, N. B. (red.). London: Routledge, s. 102-119 (Routledge Research in Education).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

  • Er det sådan at almindelige bøger ikke har udsigt til samme succes hos moderne studerende?

    Hachmann, R. & Holmboe, P., 2016, I : Mona. 1, s. 64-68

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

    Hachmann, R. & Holmboe, P., 2016, Alle kan flippe: Erfaringer med flipped learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser. Lundstrøm, A. M. (red.). Lindhardt & Ringhof, s. 52-63

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling

    I mål med flipped learning

    Hachmann, R., 2016, Flip din undervisning: En antologi om Flipped Classroom og Flipped Learning. Schunk, A. (red.). Turbine, s. 94-122

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogFormidling