Rocio Chongtay

  • Universitetsparken 1

    6000 Kolding

    Danmark

20042018

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forskningsområde

Teaching and research interests within Information Sciences and Artificial Intelligence: Virtual Reality training systems, Intelligent agents, Brain Computer interfaces, Data Science, Text Summarization and adaptive content, Web 3.0, Mobile and responsive web applications, Software Architecture, Agile methodologies, and Computational Literacy.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 15 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

Computational literacy skill set - an incremental approach

Chongtay, R., 2018, Designing for Learning in a Networked World. Bonderup Dohn, N. (red.). London: Routledge, s. 158-174 (Routledge Research in Education).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

  • Responsive News Summarization for Ubiquitous Consumption on Multiple Mobile Devices

    Chongtay, R., Last, M. & Berendt, B., 5. mar. 2018, IUI 2018 - Proceedings of the 23rd International Conference on Intelligent User Interfaces. New York: Association for Computing Machinery, s. 433-437

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Computational Literacy: A Layered Approach for the Humanities

    Chongtay, R. & Robering, K., 2016, ICERI2016 Proceedings. IATED Academy, s. 551-561 10 s. (ICERI Proceedings).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  • Making the visualization of concepts more attractive and smarter

    Robering, K., Weilgaard Christensen, L. L., Chongtay, R. & Berendt, B., 2016. 2 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

    Using Visual Programming and Robots to Help Novices to Overcome Fear of Coding

    Chongtay, R., 2016, EDULEARN16 Proceedings: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Spain. 4-6 July, 2016.. IATED Academy, s. 3658-3665 (EDULEARN Proceedings, Bind 2016).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review