Foto af Pernille Stenkil Hansen

Pernille Stenkil Hansen

Cand.it i Webkommunikation, BA i Informationsvidenskab

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20142018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2014 2018

2018
128 Downloads (Pure)

Blogs - Læringsfællesskab med rum til refleksion

Danbjørg, D. B., Clemensen, J., Hansen, P. S., Thrysøe, L. & Rothmann, M. J., 2018, I : Læring og Medier (LOM). 10, 18, s. 1-21

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
445 Downloads (Pure)

Can self-paced, online learning provide teachers with the competences needed to successfully implement learning technologies?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., okt. 2018, Conference Proceedings - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018: Blended and Online Learning “Changing the Educational Landscape”. Ubachs, G. & Joosten-Adriaanse, F. (red.). s. 44-58

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
Fil
teacher
learning
employability
Teaching
internationalization

How doyou design for active learning in an online, self-paced course?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

2017

An Integrated Approach for Efficient Staff Development and Design of Blended and Distance Learning

Bidragets oversatte titel: En integreret tilgang til effektiv underviserudvikling og design af blended learning og fjernundervisningKjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., nov. 2017. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
23 Downloads (Pure)

Det gode eksempel - E-læringsprojektpuljen: On- og offline laboratoriesikkerhed

Hansen, P. S., Christensen, K. B. & Frette, X., 5. okt. 2017

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationUndervisning

Åben adgang
Fil

Using Padlet for Teaching and Learning in Higher Education

Bidragets oversatte titel: Aktiverende undervisning og aktiv læring i universitetsundervisningen med PadletHansen, P. S., Christensen, I-M. F. & Kjær, C., nov. 2017. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Åben adgang
2016

Blogs, refleksionsrum og akademisk praksisfællesskab

Danbjørg, D. B., Rothmann, M. J., Clemensen, J., Thrysøe, L. & Hansen, P. S., 1. nov. 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Forankring af e-lærings-aktiviteter med Blooms digitale taksonomi

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 18. maj 2016. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

How do you design a good study start for blended and distance learning courses?

Bidragets oversatte titel: Sådan designes en god studiestart til blended learning og fjernundervisningChristensen, I-M. F., Hansen, P. S. & Kjær, C., 2016. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

How do you design a good study start for blended and distance learning courses?

Christensen, I-M. F., Hansen, P. S. & Kjær, C., 1. nov. 2016. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

61 Downloads (Pure)

Hvordan skabes et læringsdesign, der motiverer og engagerer deltagerne i et online kompetenceudviklingsforløb?

Christensen, I-M. F., Kjær, C., Lüders, B., Apollo, J. & Hansen, P. S., 2016, I : Læring og Medier (LOM). 16, 35 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Using badges to motivate and engage students

Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., 6 apr. 2016. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

2015
65 Downloads (Pure)

Strategies for securing participant motivation and engagement in a 19 week online course

Bidragets oversatte titel: Strategier anvendt for at sikre deltagermotivation og engagement i et 19 ugers online kursusLüders, B., Hansen, P. S., Kjær, C. & Christensen, I-M. F., 16. apr. 2015. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang
Fil
55 Downloads (Pure)

Tools for Active Teaching & Learning Online

Kjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., 8. okt. 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Fil
2014
506 Downloads (Pure)

Evaluation of Digital Assessment

Bidragets oversatte titel: Evaluering af digital eksamenNielsen, K. G., Petersen, L., Wallstedt, B., Basse, P., Hansen, P. S., Hansen, S. S. & Majlund Sørensen, D., 2014, EUNIS konference 2014. European University Association, 8 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsFormidling

Fil

Investigating a model for lecturer training that enables lecturers to plan and carry out meaningful e-learning activities

Bidragets oversatte titel: En undersøgelse af effekten af et obligatorisk e-læringsprojekt på universitetspædagogikumKjær, C., Hansen, P. S. & Christensen, I-M. F., jun. 2014, Proceedings of the Educational Development in a Changing World Conference. ICED, 17 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning