Foto af Pernille Stenkil Hansen

Pernille Stenkil Hansen

Cand.it i Webkommunikation, BA i Informationsvidenskab

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20142018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 13 Lignende profiler
teacher Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
employability Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
internationalization Samfundsvidenskab
teaching practice Samfundsvidenskab
electronic learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2014 2018

126 Downloads (Pure)

Blogs - Læringsfællesskab med rum til refleksion

Danbjørg, D. B., Clemensen, J., Hansen, P. S., Thrysøe, L. & Rothmann, M. J., 2018, I : Læring og Medier (LOM). 10, 18, s. 1-21

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Can self-paced, online learning provide teachers with the competences needed to successfully implement learning technologies?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., okt. 2018, Conference Proceedings - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018: Blended and Online Learning “Changing the Educational Landscape”. Ubachs, G. & Joosten-Adriaanse, F. (red.). s. 44-58

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
Fil
teacher
learning
employability
Teaching
internationalization

How doyou design for active learning in an online, self-paced course?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

An Integrated Approach for Efficient Staff Development and Design of Blended and Distance Learning

Bidragets oversatte titel: En integreret tilgang til effektiv underviserudvikling og design af blended learning og fjernundervisningKjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., nov. 2017. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Aktiviteter 2016 2018

  • 3 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 3 Konferenceoplæg
  • 2 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 2 Gæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

DUEL netværksmøde E2018 - Fra strategi til implementering

Kasper Bergstrøm (Arrangør), Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør)
30 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Conference Teaching for Active Learning (TAL2017)

Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør), Anne Grete Petersen (Arrangør)
7 nov. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

How do you design a good study start for blended and distance learning courses?

Inger-Marie F. Christensen (Taler), Pernille Stenkil Hansen (Taler), Christopher Kjær (Taler)
22 mar. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

ENTEK workshop

Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør)
7 dec. 2016

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Blackboard kursus

Pernille Stenkil Hansen (Taler)
16 nov. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragGæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter