Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 2 Lignende profiler
Professional service firms Erhverv og økonomi
Attendance Erhverv og økonomi
Brand image Erhverv og økonomi
Customer participation Erhverv og økonomi
Market value Erhverv og økonomi
Complaints Erhverv og økonomi
Social media Erhverv og økonomi
Observer Erhverv og økonomi

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2008 2019

Implementing effective customer participation for hedonic and utilitarian services

Blinda, K., Schnittka, O., Sattler, H. & Gräve, J-F., 10. jun. 2019, I : Journal of Services Marketing. 33, 3, s. 316-330 316-330.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Customer participation
Moderating effect
Managers
Experiment
Empirical study

Talent or popularity: What drives market value and brand image for human brands?

Hofmann, J., Schnittka, O., Johnen, M. & Kottemann, P., 2019, (Accepteret/In press) I : Journal of Business Research. forthcoming.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Market value
Brand image
Empirical analysis
Soccer
Superstar

Visitor characteristics matter: How the positive impact of visit duration on visitor satisfaction at visitor attractions is moderated

Susanne Faerber, L. S., Schnittka, O. & Ahrholdt, D., 2019, (Accepteret/In press) Proceedings of the 48th Annual Conference of the European Marketing Academy. European Marketing Academy, forthcoming

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

What influences the success of visitor attractions? A meta-analytic review of visitor satisfaction drivers

Susanne Faerber, L. S., Hofmann, J., Schnittka, O. & Ahrholdt, D., 2019, (Accepteret/In press) Proceedings of the 48th Annual Conference of the European Marketing Academy.. European Marketing Academy, forthcoming

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

When Pushing Back Is Good: The Effectiveness of Brand Responses to Social Media Complaints

Johnen, M. & Schnittka, O., 15. sep. 2019, I : Journal of the Academy of Marketing Science. 47, 5, s. 858-878

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Complaints
Social media
Observer
Moderator
Communication style

Aktiviteter 2007 2016

  • 8 Gæsteophold ved andre institutioner
  • 6 Andet
  • 4 Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
  • 4 Forsknings- og studieledelse

Member of PhD-assessment-committee

Oliver Schnittka (Andet)
20162017

Aktivitet: Andre aktiviteterAndet

Study line coordinator of the M.Sc.-program "Marketing and Innovation"

Oliver Schnittka (Andet)
2016 → …

Aktivitet: Andre aktiviteterAndet

Economic impact and successful management of events: A research and education perspective

Arne Feddersen (Keynote speaker), Oliver Schnittka (Keynote speaker)
24 nov. 2015

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

PhD-coordinator SEBE

Oliver Schnittka (Andet)
2015 → …

Aktivitet: Andre aktiviteterAndet

Bielefeld University

Oliver Schnittka (Gæsteforsker)
2015

Aktivitet: Gæsteophold ved andre institutioner

Projekter 2015 2020

PhD agreement Felix Wasser

Schnittka, O.

15/06/201715/06/2020

Projekter: ProjektForskning

Ph.d agreement from Hamburg

Schnittka, O.

01/05/201630/04/2019

Projekter: ProjektForskning

UHH, CAU, SDU, AU collaboration initiative

Schnittka, O.

01/01/201528/02/2015

Projekter: ProjektForskning

Priser

Undervisning og vejledning

Brand Management

Oliver Schnittka

01/09/201331/01/2018

Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

Buyer Behavior

Oliver Schnittka

01/09/201331/01/2015

Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

Buyer Behavior

Oliver Schnittka

01/09/201531/01/2018

Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

Consumer Behavior in Sports and Event Markets

Oliver Schnittka

01/02/201830/06/2018

Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

Consumer Behavior in Sports and Events Management

Zeinab Rezvani & Oliver Schnittka

05/02/201820/06/2018

Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning