• Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.
Filtrer
Bidrag til rapport

Søgeresultater

  • 2017

    Eksternalisering og engagement

    Elf, N. F. & Høegh, T., 2017, Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Elf, N. & Hansen, T. I. (red.). Odense: Læremiddel.dk, s. 71-81

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • Executive Summary

    Elf, N. F., 2017, Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Elf, N. & Hansen, T. I. (red.). Odense: Læremiddel.dk - Nationalt Videncenter for Læremidler, s. 8-9

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

    Åben adgang
  • Introduktion til forundersøgelsen

    Elf, N. F. & Hansen, T. I., 2017, Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Elf, N. & Hansen, T. I. (red.). Odense: Læremiddel.dk - Nationalt Videncenter for Læremidler, s. 10-13

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

    Åben adgang
  • Sammenfatning: Forskningsbaseret viden om undersøgende litteraturundervisning

    Hansen, T. I. & Elf, N. F., 2017, Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Elf, N. & Hansen, T. I. (red.). Odense: Læremiddel.dk - Nationalt Videncenter for Læremidler, s. 99-114

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

    Åben adgang
  • Stilladsering og didaktisk rammesætning

    Elf, N. F. & Høegh, T., sep. 2017, Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Elf, N. & Hansen, T. I. (red.). Odense: Læremiddel.dk, s. 82-93

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • 2011

    Analyser af undervisning: på vej mod et visuelt didaktisk design?

    Elf, N. F., mar. 2011, At tegne en tanke: Første rapport om Visuel hf i Viborg. Aase H.B., E., Nikolaj Frydensbjerg, E. & Sia, S. (red.). Odense, s. 225-288 63 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 81).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • Hvad er Visuel hf - og hvordan undersøges det?

    Elf, N. F. & Ebbensgaard, A. H. B., mar. 2011, At tegne en tanke: Første rapport om Visuel hf i Viborg. Aase H.B., E., Nikolaj Frydensbjerg, E. & Sia, S. (red.). Odense, s. 13-62 49 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 81).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • Konklusioner – efter første år

    Elf, N. F., Ebbensgaard, A. H. B. & Søndergaard, S., mar. 2011, At tegne en tanke: Første rapport om Visuel hf i Viborg. H.B. Ebbensgaard, A., Elf, N. F. & Søndergaard, S. (red.). Odense, s. 325-334 9 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 81).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • Skolernes kulturer og organisatoriske udfordringer

    Elf, N. F. & Ebbensgaard, A. H. B., mar. 2011, At tegne en tanke: Første rapport om Visuel hf i Viborg. Aase H.B., E., Nikolaj Frydensbjerg, E. & Sia, S. (red.). Odense, s. 289-324 35 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 81).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

  • Undervisning på Visuel hf: nogle grundlæggende didaktiske spørgsmål

    Elf, N. F., mar. 2011, At tegne en tanke: Første rapport om Visuel hf i Viborg. Aase H.B., E., Nikolaj Frydensbjerg, E. & Sia, S. (red.). Odense, s. 133-178 45 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 81).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning