Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

  • 5 Konferencebidrag i proceedings

Adaptive puzzle generation for computational thinking

Scirea, M., 2020, HCI in Games - 2nd International Conference, HCI-Games 2020, Held as Part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Proceedings. Fang, X. (red.). Springer, s. 471-485 (Lecture Notes in Computer Science, Bind 12211).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Procedural Generation for Tabletop Games: User Driven Approaches with Restrictions on Computational Resources

    Brown, J. A. & Scirea, M., 2020, Proceedings of 6th International Conference in Software Engineering for Defence Applications - SEDA 2018: SEDA 2018. Ciancarini, P., Mazzara, M., Messina, A., Sillitti, A. & Succi, G. (red.). Springer VS, s. 44-54 (Advances in Intelligent Systems and Computing, Bind 925).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    Balanced Map Generation Using Genetic Algorithms in the Siphon Board-Game

    Nielsen, J. J. & Scirea, M., mar. 2019, Proceedings of 6th International Conference in Software Engineering for Defence Applications: SEDA 2018. Ciancarini, P., Mazzara, M., Messina, A., Sillitti, A. & Succi, G. (red.). Springer, s. 221-231 (Advances in Intelligent Systems and Computing, Bind 925).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Evolving in-game mood-expressive music with MetaCompose

    Scirea, M., Togelius, J., Eklund, P. & Risi, S., 12. sep. 2018, Proceedings of the Audio Mostly 2018 on Sound in Immersion and Emotion. Association for Computing Machinery, 8 s. 8

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Towards an experiment on perception of affective music generation using MetaCompose

    Scirea, M., Eklund, P., Togelius, J. & Risi, S., 6. jul. 2018, GECCO 2018 Companion - Proceedings of the 2018 Genetic and Evolutionary Computation Conference Companion. Association for Computing Machinery, s. 131-132

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Undervisning og vejledning

    Balanced Map Generation using Genetic Algorithms in the Siphon Board-game

    Marco Scirea

    01/02/201801/07/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningVejledning

    Spilprogrammering (Game Programming)

    Marco Scirea

    01/09/2017 → …

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning