Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Eksterne ansættelser

Adjunct Senior Lecturer, Department of Marketing, Monash University

sep. 2013 → …

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2006 2020

Gaze-based Classification of Consumer Information Search Behavior in Physical and Virtual Reality

Pfeiffer, J., Pfeiffer, T., Meißner, M. & Weiss, E., 2020, (Accepteret/In press) I : Information Systems Research.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Eye-Tracking Reveals a Process of Conjoint Choice that is Quick, Efficient and Largely Free from Contextual Biases

Meißner, M., Musalem, A. & Huber, J., 2016, I : Journal of Marketing Research. 53, 1, s. 1-17

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Measuring Consumer Preferences for Complex Products: A Compositional Approach Based on Paired Comparisons

Scholz, S. W., Meißner, M. & Decker, R., 2010, I : Journal of Marketing Research. 47, 4, s. 685-698

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Shopping in Virtual Reality Stores: The Influence of Immersion on System Adoption

Peukert, C., Pfeiffer, J., Meißner, M., Pfeiffer, T. & Weinhardt, C., 4. aug. 2019, I : Journal of Management Information Systems. 36, 3, s. 755-788

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Virtual reality
Byproducts
Display devices
Shopping
Industry

The Promise of Eye-Tracking Methodology in Organizational Research: A Taxonomy, Review, and Future Avenues

Meißner, M. & Oll, J., 1. apr. 2019, I : Organizational Research Methods. 22, 2, s. 590-617

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Taxonomies
Personnel
Taxonomy
Organizational research
Methodology

Aktiviteter 2010 2019

PhD course preference measurement methods: Measuring Preferences using Conjoint Analytic Methods and Advanced Compositional Approaches

Martin Meißner (Underviser)
19. sep. 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragGæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

ECIS 2019 workshop (Begivenhed)

Martin Meißner (Formand)
11. jun. 2019

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

11th Triennial Invitational Choice Symposium

Martin Meißner (Deltager)
29. maj 20191. jun. 2019

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Supervision of PhD thesis

Martin Meißner (Eksaminator)
aug. 2018

Aktivitet: Censoraktivitet og eksamineringEkstern censoraktivitet

Review of Managerial Science (Tidsskrift)

Martin Meißner (Peer reviewer)
mar. 2019

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelsePeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

Priser

Best Reviewer Award - ANZMAC 2015

Martin Meißner (Modtager), 2. dec. 2015

Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

Fil
Marketing

Undervisning og vejledning

Innovation Management

Martin Meißner

01/04/201931/07/2019

Kursus: Undervisning

Digitalization of Business and Marketing

Martin Meißner

01/05/2019 → …

Kursus: Undervisning

Quantitative Market Research Methods

Martin Meißner

01/02/201430/06/2018

Kursus: Undervisning

Business to Business Marketing

Martin Meißner

01/02/201531/01/2018

Kursus: Undervisning