Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 3 Lignende profiler
semantics Samfundsvidenskab
research planning Samfundsvidenskab
Marketing Erhverv og økonomi
networking Samfundsvidenskab
business relationship Samfundsvidenskab
information capture Samfundsvidenskab
interpretation Samfundsvidenskab
data capture Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2011 2018

A Framework for Undertaking Conceptual and Empirical Research

Borg, S. W. & Young, L., 2018, Collaborative Research Design: Working with Business for Meaningful Findings. Freytag, P. V. & Young, L. (red.). Singapore: Springer, s. 73-92

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Empirical research
Marketing
Knowledge creation
Logic
Scientific knowledge

Analysis of Qualitative Data: Using Automated Semantic Analysis to Understand Networks of Concepts

Young, L. & Munksgaard, K. B., 2018, Collaborative Research Design: Working with Business for Meaningful Findings. Freytag, P. V. & Young, L. (red.). Singapore: Springer, s. 251-284

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

semantics
business relationship
qualitative research
interview

Bringing it all together and leaving it all up to you

Freytag, P. V. & Young, L., 2018, Collaborative Research Design: Working with Business for Meaningful Findings. Freytag, P. & Young, L. (red.). Singapore: Springer, s. 413-428

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Collaborative Research Design: Working with Business for Meaningful Findings

Freytag, P. V. (red.) & Young, L. (red.), 2018, 1. udg. Springer. 428 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Collaborative research
Research design
Research methods
Text analysis
Stakeholders

Doing quality collaborative research with business

Young, L. & Freytag, P. V., 2018, Collaborative Research Design: Working with Business for Meaningful Findings. Freytag, P. & L. Y. (red.). Singapore: Springer, s. 3-17

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

research planning
interpretation