Lotte Dyhrberg O'Neill

Kiropraktor, MMedEd, ph.d.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20092020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 6 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

How to play the game of medical education: Sociocultural analyses of educational difficulties among medical residents.

Krogh Christensen, M., Korsdal Sørensen, J., Dall Jensen, R., Gjedde Brøndt, S., Norberg, K., Dyhrberg O'Neill, L., Stouby Mortensen, L. & Charles, P., 18. jun. 2020, I : MedEdPublish. 9, 1, 125.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

What do we mean by ‘Transferrable Skills’? A literature review of how the concept is conceptualized in undergraduate health sciences education.

Brix Olesen, K., Christensen, M. K. & Dyhrberg O'Neill, L., 7. jul. 2020, (Accepteret/In press) I : Higher Education, Skills and Work-Based Learning. 72 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Intended and unintended test constructs in a multiple-mini admission interview. A validity study

Dyhrberg O'Neill, L., Lykkegaard, E. & Kulasageram, K., 1. apr. 2019, I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 14, 26, s. 66-81

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
  • Learning Anatomy with Augmented Reality: – learning design and app design for optimal learning

    Bidragets oversatte titel: Læring af anatomi med Augmented Reality: - optimering af læring gennem læringsdesign og app designNørgaard, C., Dyhrberg O'Neill, L., Chemnitz, J. & Majgaard, G., 31. mar. 2019, I : Læring og Medier (LOM). 12, 20, 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
    112 Downloads (Pure)

    Måling af lægers kompetencer

    Thinggaard, E., Skou Thomsen, A. S., Dyhrberg O'Neill, L. & Konge, L., 2019, I : Ugeskrift for Laeger. 181, 9, V01180059.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang

    Aktiviteter

    The Validity of The Experiences of Teaching and Learning Questionnaire (ETLQ) as a measure of quality learning. A Systematic Critical Literature Review.

    Lotte Dyhrberg O'Neill (Oplægsholder), , Henrik Hein Lauridsen (Medforfatter), , Lasse Østengaard (Medforfatter), & Ane Qvortrup (Oplægsholder)

    14. maj 202015. maj 2020

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Fil

    Inspiration Day on Exam forms

    Lotte Dyhrberg O'Neill (Underviser)

    22. nov. 2018

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragGæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

    Fil

    Conference on Teaching for Active Learning

    Donna Hurford (Arrangør), , Christopher Kjær (Arrangør), & Lotte Dyhrberg O'Neill (Arrangør)

    6. nov. 2018

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    Hvordan kan undervisningsevalueringer anvendes til udvikling? Universitetspædagogikum som case.

    Rie Troelsen (Oplægsholder), , Lotte Dyhrberg O'Neill (Andet), & Cita Nørgaard (Andet)

    18. maj 2018

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Teaching for Active Learning: TAL 2017

    Lotte Dyhrberg O'Neill (Chairman)

    7. nov. 2017

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

    Fil

    Projekter

    • 1 Igangværende

    ETLQ literature review

    Dyhrberg O'Neill, L., Østengaard, L., Qvortrup, A. & Lauridsen, H. H.

    01/04/201931/10/2020

    Projekter: ProjektForskning

    Fil