Lotte Dyhrberg O'Neill

Kiropraktor, MMedEd, ph.d.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20092020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 12 Lignende profiler
Medical Education Medicin og biovidenskab
drop-out Samfundsvidenskab
School Admission Criteria Medicin og biovidenskab
Medical Schools Medicin og biovidenskab
school Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
Denmark Medicin og biovidenskab
Chiropractic Medicin og biovidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2009 2020

How to play the game of medical education: Sociocultural analyses of educational difficulties among medical residents.

Krogh Christensen, M., Korsdal Sørensen, J., Dall Jensen, R., Gjedde Brøndt, S., Norberg, K., Dyhrberg O'Neill, L., Stouby Mortensen, L. & Charles, P., 2020, (Afsendt) I : Journal of Medical Humanities.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Intended and unintended test constructs in a multiple-mini admission interview. A validity study

Dyhrberg O'Neill, L., Lykkegaard, E. & Kulasageram, K., 1. apr. 2019, I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 14, 26, s. 66-81

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
interview
quality assurance
discrimination
threat
81 Downloads (Pure)

Learning Anatomy with Augmented Reality: – learning design and app design for optimal learning

Bidragets oversatte titel: Læring af anatomi med Augmented Reality: - optimering af læring gennem læringsdesign og app designNørgaard, C., Dyhrberg O'Neill, L., Chemnitz, J. & Majgaard, G., 31. mar. 2019, I : Læring og Medier (LOM). 12, 20, 19 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Måling af lægers kompetencer

Thinggaard, E., Skou Thomsen, A. S., Dyhrberg O'Neill, L. & Konge, L., 2019, I : Ugeskrift for Laeger. 181, 9, V01180059.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Screening for technical flaws in multiple-choice items: A generalizability study

Dyhrberg O'Neill, L., Radl Mortensen, S. M., Nørgaard, C., Holm, A. L. & Friis, U. G., 1. apr. 2019, I : Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 14, 26, s. 51-65

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
quality assurance
discrimination
threat

Aktiviteter 2005 2020

Inspiration Day on Exam forms

Lotte Dyhrberg O'Neill (Underviser)
22. nov. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragGæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

Fil

Conference on Teaching for Active Learning

Donna Hurford (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Lotte Dyhrberg O'Neill (Arrangør)
6. nov. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Hvordan kan undervisningsevalueringer anvendes til udvikling? Universitetspædagogikum som case.

Rie Troelsen (Oplægsholder), Lotte Dyhrberg O'Neill (Andet), Cita Nørgaard (Andet)
18. maj 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Teaching for Active Learning: TAL 2017

Lotte Dyhrberg O'Neill (Chairman)
7. nov. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Fil