1992 …2021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1992 2019

Filtrer
Bog
2014

Analyse af spørgeskemadata med SPSS: Teori, anvendelse og praksis

Jensen, J. M. & Knudsen, T., 2014, 3 udg. Syddansk Universitetsforlag. 288 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Analyse af spørgeskemadata med SPSS: Teori, anvendelse og praksis (3 udgave)

Jensen, J. M. & Knudsen, T., 2014, 3. edition udg. Syddansk Universitetsforlag. 288 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2009

ANALYSE AF SPØRGESKEMADATA MED SPSS: TEORI, ANVENDELSE OG PRAKSIS

Jensen, J. M. & Knudsen, T., 2009, 2 udg. Syddansk Universitetsforlag. 261 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Marketing: En introduktion

Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2009, 4 udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 328 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2006

Analyse af Spørgeskemadata med SPSS. Teori, Anvendelse og Praksis

Jensen, J. M. & Knudsen, T., 2006, 1 udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 261 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2005

Marketing: en introduktion

Jensen, J. M., Freytag, P. V., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2005, Syddansk Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2003

Marketing - en introduktion

Freytag, P. V., Jensen, J. M., Jørgensen, N. & Madsen, T. K., 2003, 2. udgave udg. Odense: Syddansk Universitetsforlag.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

2002

Determinants of Consumers' Intentions to Purchase on the Internet

Møller Jensen, J. & Torben Hansen, T., 2002, København: Handelshøjskolen i København. (Working Paper, Institut for Afsætningsøkonomi).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning