Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forskningsområder

  • Oplevelsesøkonomi
  • Turisme
  • Rejsemotivationer og adfærd
  • Backpackerturisme
  • Forbrugeradfærd
  • Kundetilfredshed og loyalitet
  • Køb på internettet
  • Branding
  • Destinations markedsføring
  • Social media marketing
  • Spørgeskemaundersøgelse
  • Analyser af kvantitative spørgeskemadata

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 1 Lignende profiler

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

Travel motivations of first-time, repeat, and serial backpackers

Jensen, J. M. & Hjalager, A-M., okt. 2019, I : Tourism and Hospitality Research. 19, 4, s. 465-477

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
  • 185 Downloads (Pure)

    A cross-national comparison of Millennial consumers’ initial trust towards an e-travel website

    Jensen, J. M. & Wagner, C., 2018, I : Marketing Intelligence & Planning. 36, 3, s. 318-333

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
  • 164 Downloads (Pure)

    Faktoranalyse

    Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder. Hussain, M. A. & Trankjær Lauridsen, J. (red.). Samfundslitteratur, s. 195-224 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogUndervisningpeer review

    Faktoranalyse

    Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder. Hussain, M. A. & Lauridsen, J. T. (red.). 1. udg. Frederiksberg C: Samfundslitteratur, s. 195-223 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora; Nr. 5).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogUndervisningpeer review

    Klyngeanalyse

    Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder . Hussain, M. A. & Trankjær Lauridsen, J. (red.). Samfundslitteratur, s. 225-248 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora).

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogUndervisningpeer review

    Aktiviteter

    Institut for Marketing & Management (Organisation)

    Jan Møller Jensen (Formand)

    9. apr. 2019 → …

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

    Sage Open (Tidsskrift)

    Jan Møller Jensen (Peer reviewer)

    1. dec. 2018 → …

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

    Exploring grocery shoppers’ retail format patronage: a segmentation apporoach

    Jan Møller Jensen (Andet)

    4. jun. 20178. jun. 2017

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

    Symposium i anvendt statistik 2017

    Jan Møller Jensen (Deltager)

    23. jan. 201724. jan. 2017

    Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

    Designing and monitoring guest analysis

    Jan Møller Jensen (Ekspert)

    2017 → …

    Aktivitet: Myndighedsbetjening og konsulentarbejdeRådgivning og konsulentarbejde

    Projekter

    Gæsteundersøgelse for HCA Festivals

    Jensen, J. M.

    01/03/201701/03/2021

    Projekter: ProjektForskning

    Gæste- turismeundersøgelse for Destination Fyn

    Jensen, J. M.

    09/04/201901/01/2020

    Projekter: ProjektForskning

    Undervisning og vejledning

    Markedsanalyse

    Jan Møller Jensen

    03/02/202003/06/2020

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Certifikatprojekt

    Per Vagn Freytag

    01/09/201330/06/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Innovationsprojekt

    Mette Præst Knudsen

    01/02/201830/06/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Analyse af kvantitative survey data (Videregående kvantitative analyser)

    Jan Møller Jensen

    01/02/201430/06/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning

    Erhvervsøkonomisk seminar

    Jan Møller Jensen

    01/09/201531/01/2018

    Kursus: Undervisning og vejledningUndervisning