1992 …2021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forskningsområder

  • Oplevelsesøkonomi
  • Turisme
  • Rejsemotivationer og adfærd
  • Backpackerturisme
  • Forbrugeradfærd
  • Kundetilfredshed og loyalitet
  • Køb på internettet
  • Branding
  • Destinations markedsføring
  • Social media marketing
  • Spørgeskemaundersøgelse
  • Analyser af kvantitative spørgeskemadata

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

factor analysis Geo- og miljøvidenskab
beach Geo- og miljøvidenskab
Travel motivation Erhverv og økonomi
travel Geo- og miljøvidenskab
tourism Geo- og miljøvidenskab
Web sites Erhverv og økonomi
Initial trust Erhverv og økonomi
Cross-national comparison Erhverv og økonomi

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 1992 2019

92 Downloads (Pure)

Travel motivations of first-time, repeat, and serial backpackers

Jensen, J. M. & Hjalager, A-M., okt. 2019, I : Tourism and Hospitality Research. 19, 4, s. 465-477

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
travel
online survey
factor analysis
beach
experience
89 Downloads (Pure)

A cross-national comparison of Millennial consumers’ initial trust towards an e-travel website

Jensen, J. M. & Wagner, C., 2018, I : Marketing Intelligence & Planning. 36, 3, s. 318-333

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
Initial trust
Web sites
Cross-national comparison
Millennials
Portugal

Faktoranalyse

Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder. Hussain, M. A. & Lauridsen, J. T. (red.). 1. udg. Frederiksberg C: Samfundslitteratur, s. 195-223 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora; Nr. 5).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

Faktoranalyse

Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder. Hussain, M. A. & Trankjær Lauridsen, J. (red.). Samfundslitteratur, s. 195-224 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

Klyngeanalyse

Jensen, J. M., 2017, Videregående kvantitative metoder . Hussain, M. A. & Trankjær Lauridsen, J. (red.). Samfundslitteratur, s. 225-248 (Metoder i samfundsvidenskab og humaniora).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

Aktiviteter 2000 2019

Institut for Marketing & Management (Organisation)

Jan Møller Jensen (Formand)
9. apr. 2019 → …

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

Sage Open (Tidsskrift)

Jan Møller Jensen (Peer reviewer)
1. dec. 2018 → …

Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

Exploring grocery shoppers’ retail format patronage: a segmentation apporoach

Jan Møller Jensen (Andet)
4. jun. 20178. jun. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

39. symposium i anvendt statistik 2017

Jan Møller Jensen (Deltager)
23. jan. 201724. jan. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Designing and monitoring guest analysis

Jan Møller Jensen (Ekspert)
2017 → …

Aktivitet: Myndighedsbetjening og konsulentarbejdeRådgivning og konsulentarbejde

Projekter 2017 2021

Gæste- turismeundersøgelse for Destination Fyn

Jensen, J. M.

09/04/201901/01/2020

Projekter: ProjektForskning

Gæsteundersøgelse for HCA Festivals

Jensen, J. M.

01/03/201701/03/2021

Projekter: ProjektForskning

Undervisning og vejledning

Markedsanalyse

Jan Møller Jensen

03/02/202003/06/2020

Kursus: Undervisning

Innovationsprojekt

Mette Præst Knudsen

01/02/201830/06/2018

Kursus: Undervisning

Certifikatprojekt

Per Vagn Freytag

01/09/201330/06/2018

Kursus: Undervisning

Erhvervsøkonomisk seminar

Jan Møller Jensen

01/09/201531/01/2018

Kursus: Undervisning