20162019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2016 2019

2019

A systematic literature review of the use of semantic web technologies in formal education

Jensen, J., mar. 2019, I : British Journal of Educational Technology. 50, 2, s. 505-517

Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningpeer review

semantics
education
learning environment
personalization
literature
2017

Didaktisk design med Web 2.0 og Web 3.0: med særligt fokus på begrebskort

Jensen, J., 2017, Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

2016

Challenges and possibilities for Design Based Research with semantic web technology

Jensen, J. & Dohn, N. B., 2016, Proceedings of the 10th International Conference on Networked Learning 2016. Cranmer, S., Dohn, N. B., de Laat, M., Ryberg, T. & Sime, J-A. (red.). s. 11-18

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Åben adgang
114 Downloads (Pure)

DEFINING THE NOTION OF CONCEPT MAPS 3.0

Jensen, J. & Johnsen, L., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Åben adgang
Fil
poster
resources
semantics
vocabulary
learning

Digital educational design - process, product, practice

Dohn, N. B., Hansen, J. J., Jensen, J., Johnsen, L., Lauridsen, E., Møller, M. H. & Yepez-Reyes, V., maj 2016, Designs for learning 2016, short papers. s. 12-17

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang

Towards Concept Maps 3.0: Visual Learning Designs as Web Data

Johnsen, L. & Jensen, J., 2016, Term Bases and Linguistic Linked Open Data: TKE 2016. 12th International Conference on Terminology and Knowledge Engineering. Erdman Thomsen, H., Pareja-Lora, A. & Nistrup Madsen, B. (red.). København: Copenhagen Business School Press, s. 236-246

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Åben adgang

Web 3.0's didaktiske potentialer

Jensen, J., 2016, Didaktik, Design og Digitalisering. Bonderup Dohn, N. & Hansen, J. J. (red.). Samfundslitteratur, s. 91-111 (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 9).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review