• Universitetsparken 1

    6000 Kolding

    Danmark

20162020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 3 Lignende profiler

Publikationer

Design for the transfer of computational literacy skills

Jensen, J., 2020, Designing for situated knowledge transformation. Dohn, N. B., Hansen, S. B. & Hansen, J. J. (red.). Abingdon: Routledge, s. 195-212 (Routledge Research in Education).

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

A systematic literature review of the use of semantic web technologies in formal education

Jensen, J., mar. 2019, I : British Journal of Educational Technology. 50, 2, s. 505-517

Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningpeer review

  • Didaktisk design med Web 2.0 og Web 3.0: med særligt fokus på begrebskort

    Jensen, J., 2017, Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet.

    Publikation: Monografi/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

    Challenges and possibilities for Design Based Research with semantic web technology

    Jensen, J. & Dohn, N. B., 2016, Proceedings of the 10th International Conference on Networked Learning 2016. Cranmer, S., Dohn, N. B., de Laat, M., Ryberg, T. & Sime, J-A. (red.). s. 11-18

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    Åben adgang

    DEFINING THE NOTION OF CONCEPT MAPS 3.0

    Jensen, J. & Johnsen, L., 2016.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
  • 126 Downloads (Pure)

    Presse/medier

    P4 Nyheder

    Jesper Jensen

    06/03/2019

    1 Mediebidrag

    Presse/medie