Inger-Marie F. Christensen

Cand.mag i Eng., Kom. og Int. Studier. Master i IKT og Læring.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20092018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 21 Lignende profiler
Blended Learning Samfundsvidenskab
social learning Samfundsvidenskab
distance learning Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
educator Samfundsvidenskab
fairy tale Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2009 2018

Can self-paced, online learning provide teachers with the competences needed to successfully implement learning technologies?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., okt. 2018, Conference Proceedings - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018: Blended and Online Learning “Changing the Educational Landscape”. Ubachs, G. & Joosten-Adriaanse, F. (red.). s. 44-58

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
Fil
teacher
learning
employability
Teaching
internationalization

Device conscious teaching and learning in HE – social, teaching and cognitive presence f2f

Christensen, I-M. F., 2018. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

How doyou design for active learning in an online, self-paced course?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Rollen som online underviser i blended og online learning - TAL2017

Christensen, I-M. F., okt. 2018, Teaching for Active Learning TAL2017: Proceedings fra konferencen TAL2017 på Syddansk Universitet, 2017. Kjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S. (red.). SDU, s. 52-53

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsFormidling

Åben adgang

Aktiviteter 2008 2018

Conference on Teaching for Active Learning

Inger-Marie F. Christensen (Deltager)
6 nov. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

DUEL netværksmøde E2018 - Fra strategi til implementering

Kasper Bergstrøm (Arrangør), Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør)
30 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018

Inger-Marie F. Christensen (Deltager)
10 okt. 201812 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Designing for Learning in a Networked World

Inger-Marie F. Christensen (Deltager)
24 sep. 201825 sep. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Institutional Change: Voices, Identities, Power and Outcomes

Inger-Marie F. Christensen (Deltager)
5 jun. 20188 jun. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Presse/medie