• Universitetsparken 1

    6000 Kolding

    Danmark

20012019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2001 2019

Filtrer
Konferencebidrag i proceedings
2018
35 Downloads (Pure)

Analysing learning designs of 'learning through practice' as Networked Learning

Hansen, J. J. & Dohn, N. B., 2018, Proceedings of the 11th International Conference on Networked Learning 2018. Bajic, M., Dohn, N. B., de Laat, M., Jandric, P. & Ryberg, T. (red.). Lancaster University, s. 447-454 (Networked Learning Conference).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2016

Designing for online homework guidance

Bidragets oversatte titel: At design til online lektievejledningHansen, J. J. & Remvig, K., 1. maj 2016, Proceedings of the 10th International Conference on Networked Learning 2016. Cranmer, S., Dohn, N. B., de Laat, M., Ryberg, T. & Sime, J-A. (red.). s. 269-273

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Åben adgang

Digital educational design - process, product, practice

Dohn, N. B., Hansen, J. J., Jensen, J., Johnsen, L., Lauridsen, E., Møller, M. H. & Yepez-Reyes, V., maj 2016, Designs for learning 2016, short papers. s. 12-17

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
2014

Kompetenceportfolioen som feedbackform: Præsentation og didaktisk vejledning

Dohn, N. B. & Hansen, J. J., 26. maj 2014, Proceedings fra Konference om prøveformer, feedback og læring. Troelsen, R. (red.). Projektgruppen, Prøveformer, feedback og læring, s. 39-45 7 s. 14

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsFormidling

2013

Progressive Semiotic Enrichment: Designing Learning Content Metadata for Web 3.0

Johnsen, L. & Hansen, J. J., 2013, CSEDU 2013. Proceedings of the 5th International Conference on Computer Supported Education. Foley, O., Restivo, M. T., Uhomoibhi, J. & Helfert, M. (red.). SCITEPRESS Digital Library

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review