• Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20052019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2005 2019

Filtrer
Paper
2015

Consumer Creativity shaping the Collective Imaginations

Knudsen, G. H., 12. feb. 2015.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

Digital Consumer Response: Outline of a Theory

Knudsen, G. H., 19. jun. 2015. 20 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

2014

Big Data in Consumer Culture Research

Knudsen, G. H. & Kjeldgaard, D., 29. jun. 2014. 20 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

Marketing Legitimizing Trash:Fifty Shades of Grey and the Mainstreaming of Porn for Women

Knudsen, G. H., 27. jun. 2014.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

Reading for Effect

Knudsen, G. H., 26. jun. 2014. 10 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

2013

CSR in Social Media

Knudsen, G. H. & Lemmergaard, J., jun. 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

Is being opposed to fur childish when eating eggs and wearing leather shoes? CSR communication on social media

Lemmergaard, J. & Knudsen, G. H., 17. jun. 2013.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review

2011

Consumption Practices as Marketplaces Resources – the Case of Women’s DIY

Kjeldgaard, D., Askegaard, S. & Knudsen, G. H., 2011.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaperForskningpeer review