Billede af Eric Arnould

Eric Arnould

19992019

Research output per year

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

Systemic small-player market exclusion in an east African context

Arnould, E. & Press, M., 2. nov. 2019, I : Consumption Markets and Culture. 22, 5-6, s. 508-527

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • The new geography of capitalism: firms, finance and society

    Arnould, E., 2018, I : Consumption, Markets & Culture. 21, 2, s. 196-198

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

    Programmatic Authenticity: Culinary Place Branding in Greenland

    Askegaard, S., Kjeldgaard, D. & Arnould, E., 2017, Handbook on Place Branding and Marketing. Campelo, A. (red.). Cheltenham, UK: Edward Elgar Publishing, s. 108-123 (Research Handbooks in Business and Management Series).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Ruminations on the current state of consumer ethnography

    Kozinets, R. V. & Arnould, E. J., 2017, Routledge Handbook on Consumption. Keller, M., Halkier, B., Wilska, T-A. & Truninger, M. (red.). London: Routledge, s. 47-56

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Mutuality: Critique and substitute for Belk’s “sharing”

    Arnould, E. J. & Rose, A. S., 2016, I : Marketing Theory. 16, 1, s. 75-99

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review