Foto af Ditte Lund Iversen

Ditte Lund Iversen

20172019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2017 2019

  • 2 Tidsskriftartikel
  • 1 Bidrag til bog/antologi

Semiotiska teknologier och lärande - exemplet Mathletics

van Leeuwen, T. & Lund Iversen, D., 2017, Didaktik i omvandlingens tid: Text, representation, design. Insulander, E., Kjällander, S., Lindstrand, F. & Åkerfeldt, A. (red.). Liber, s. 52-66

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Åben adgang
Fil

Aktiviteter 2016 2019

  • 2 Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
  • 1 Konferenceoplæg

XPEROHS: Towards balance and boundaries in public discourse: Expressing and perceiving online hate speech (Ekstern organisation)

Klaus Geyer (Formand), Eckhard Bick (Medlem), Ditte Lund Iversen (Medlem), Andrea Kleene (Medlem), Anna Vibeke Lindø (Medlem), Sharon Louise Millar (Deltager), Oliver Niebuhr (Medlem), Rasmus Nielsen (Medlem), Esben Nedenskov Petersen (Medlem), Nicole Baumgarten (Medlem)
1. jan. 201931. jan. 2021

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

XPEROHS: Towards balance and boundaries in public discourse: Expressing and perceiving online hate speech (Ekstern organisation)

Sharon Louise Millar (Formand), Eckhard Bick (Medlem), Klaus Geyer (Medlem), Anna Vibeke Lindø (Medlem), Ditte Lund Iversen (Medlem), Andrea Kleene (Medlem), Oliver Niebuhr (Medlem), Rasmus Nielsen (Medlem), Esben Nedenskov Petersen (Medlem), Nicole Baumgarten (Medlem)
1. feb. 201831. dec. 2018

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

Semiotic technology and education

Ditte Lund Iversen (Taler), Søren Vigild Poulsen (Taler), Theo van Leeuwen (Taler)
23. feb. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg