Foto af Christopher Kjær

Christopher Kjær

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20062018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 30 Lignende profiler
quiz Samfundsvidenskab
video Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab
experience Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2006 2018

Can self-paced, online learning provide teachers with the competences needed to successfully implement learning technologies?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., okt. 2018, Conference Proceedings - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018: Blended and Online Learning “Changing the Educational Landscape”. Ubachs, G. & Joosten-Adriaanse, F. (red.). s. 44-58

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
Fil
teacher
learning
employability
Teaching
internationalization

How doyou design for active learning in an online, self-paced course?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

An Integrated Approach for Efficient Staff Development and Design of Blended and Distance Learning

Bidragets oversatte titel: En integreret tilgang til effektiv underviserudvikling og design af blended learning og fjernundervisningKjær, C., Christensen, I-M. F. & Hansen, P. S., nov. 2017. 3 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Åben adgang

Experiences with flipped classroom teaching in a vibration analysis class

Brandt, A. & Kjær, C., 23. maj 2017. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

Aktiviteter 2016 2018

  • 4 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 3 Konferenceoplæg
  • 2 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Gæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

Conference on Teaching for Active Learning

Donna Hurford (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Lotte Dyhrberg O'Neill (Arrangør)
6. nov. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

DUEL netværksmøde E2018 - Fra strategi til implementering

Kasper Bergstrøm (Arrangør), Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør)
30 okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Conference Teaching for Active Learning (TAL2017)

Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør), Anne Grete Petersen (Arrangør)
7 nov. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

How do you design a good study start for blended and distance learning courses?

Inger-Marie F. Christensen (Taler), Pernille Stenkil Hansen (Taler), Christopher Kjær (Taler)
22 mar. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

Teaching for Active Learning

Inger-Marie F. Christensen (Taler), Pernille Stenkil Hansen (Taler), Christopher Kjær (Taler)
1 nov. 2016

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragGæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

Presse/medie