Foto af Christopher Kjær

Christopher Kjær

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Danmark

20062020
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 26 Lignende profiler
Problem-Based Learning Medicin og biovidenskab
quiz Samfundsvidenskab
video Samfundsvidenskab
learning Samfundsvidenskab
student Samfundsvidenskab
teacher Samfundsvidenskab
classroom Samfundsvidenskab
Teaching Samfundsvidenskab

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2006 2020

Implementing collaborative, active learning using peer instructions in pharmacology teaching increases students' learning and thereby exam performance

Carstensen, S. S., Kjaer, C., Möller, S. & Bloksgaard, M., 15. jan. 2020, I : European Journal of Pharmacology. 867, 6 s., 172792.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Problem-Based Learning
Odds Ratio
Curriculum
Observation
3 Downloads (Pure)

Den blendede undervisers roller og kompetencer

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2019, I : Læring og Medier (LOM). 12, 22, 25 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Digitalisering af undervisning og uddannelser – fra strategi til implementering

Kjær, C., Christensen, I-M. F., Hansen, P. S. & Bergstrøm, K., 2019.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Åben adgang

Can self-paced, online learning provide teachers with the competences needed to successfully implement learning technologies?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., okt. 2018, Conference Proceedings - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2018: Blended and Online Learning “Changing the Educational Landscape”. Ubachs, G. & Joosten-Adriaanse, F. (red.). s. 44-58

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

Åben adgang
Fil
teacher
learning
employability
Teaching
internationalization

How doyou design for active learning in an online, self-paced course?

Christensen, I-M. F., Kjær, C. & Hansen, P. S., 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Aktiviteter 2016 2019

  • 4 Organisering af eller deltagelse i konference
  • 4 Konferenceoplæg
  • 2 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
  • 1 Gæsteforelæsning, undervisning og kursusvirksomhed ved andre universiteter

Digitalisering af undervisning og uddannelser – fra strategi til implementering

Christopher Kjær (Underviser), Inger-Marie F. Christensen (Underviser), Pernille Stenkil Hansen (Underviser), Kasper Bergstrøm (Underviser)
29. maj 2019

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Conference on Teaching for Active Learning

Donna Hurford (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Lotte Dyhrberg O'Neill (Arrangør)
6. nov. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

DUEL netværksmøde E2018 - Fra strategi til implementering

Kasper Bergstrøm (Arrangør), Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør)
30. okt. 2018

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende

Conference Teaching for Active Learning (TAL2017)

Inger-Marie F. Christensen (Arrangør), Christopher Kjær (Arrangør), Pernille Stenkil Hansen (Arrangør), Anne Grete Petersen (Arrangør)
7. nov. 2017

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

How do you design a good study start for blended and distance learning courses?

Inger-Marie F. Christensen (Oplægsholder), Pernille Stenkil Hansen (Oplægsholder), Christopher Kjær (Oplægsholder)
22. mar. 2017

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragKonferenceoplæg

Fil

Presse/medie