Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
Associate professor and researcher in Marketing, Marketing Communication, Branding and International Business at the Department of Entrepreneurship and Relationship Management. My research interests primarily comprise marketing, marketing communication, branding, international business, international marketing, country of origin effect, consumer ethnocentrism, branding, and cross-cultural marketing analysis.
PhD in International Marketing, PhD, Country of Origin and Consumer Brand Perception: A developed and emerging market perspective, Aalborg Universitet
1. mar. 2011 → 6. nov. 2014
Dimissionsdato: 6. nov. 2014
MSc International Business, cand.merc, Aalborg Universitet
1. sep. 2008 → 1. jul. 2010
Dimissionsdato: 1. jul. 2010
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceeding › Forord/efterskrift › Forskning › peer review
Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceeding › Forord/efterskrift › Forskning › peer review
Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceeding › Kapitel i bog › Forskning › peer review
Bujac, A. (Deltager)
Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Bujac, A. (Arrangør)
Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
Bujac, A. (Deltager)
Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
Bujac, A. (Redaktør)
Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelse › Redaktør af tidsskrift › Forskning