Personlig profil

Forskningsområde

Associate professor and researcher in Marketing, Marketing Communication, Branding and International Business at the Department of Entrepreneurship and Relationship Management. My research interests primarily comprise marketing, marketing communication, branding, international business, international marketing, country of origin effect, consumer ethnocentrism, branding, and cross-cultural marketing analysis. 

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

PhD in International Marketing, PhD, Country of Origin and Consumer Brand Perception: A developed and emerging market perspective, Aalborg Universitet

1. mar. 20116. nov. 2014

Dimissionsdato: 6. nov. 2014

MSc International Business, cand.merc, Aalborg Universitet

1. sep. 20081. jul. 2010

Dimissionsdato: 1. jul. 2010

Forskningsområder

  • Corporate Branding
  • Marketing
  • Branding
  • Brandstrategi
  • Forretningsprocesser
  • Kommunikationsstrategi
  • Born Globals
  • International handel
  • Bæredygtig vækst
  • Integreret kommunikation
  • Public Relations (PR)
  • Strategisk kommunikation
  • Forbrugeradfærd
  • Forbrugerkultur
  • B2B Marketing
  • Medievalg

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Andreea Bujac er aktiv. Disse emneordskoncepter kommer fra denne persons arbejde. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejder på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller