• Alsion 2

    6400 Sønderborg

    Danmark

1991 …2019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

CV

2008 -                Lektor, Mads Clausen Instituttet, SDU
2001 - 2008       Undervisningsassistent/ekstern lektor, Institut for Grænseregionsforskning, SDU
1993 - 2008       Adjunkt/lektor, Alssundgymnasiet i Sønderborg
1992 - 1993       Videnskabelig assistent, Institut for Matematik og Fysik, Den Kgl. Veterinær og Landbohøjskole
1992                  cand.scient, Niels Bohr Institutet, Københavns Universitet

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

  • 3 Lignende profiler
Structural properties Kemiske forbindelser
Magnetic properties Kemiske forbindelser
Nanoparticles Kemiske forbindelser
magnetic properties Fysik og astronomi
nanoparticles Fysik og astronomi
Rapid thermal annealing Kemiske forbindelser
Ferromagnetism Kemiske forbindelser
Synchrotrons Kemiske forbindelser

Publikationer 1991 2019

En differentialligningsmodel for kraften i et spil

Schmidt, B., 2019, I : LMFK-Bladet. Nr. 3

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang

Inciting a Cognitive Conflict: A Challenge to Students in Introductory Mechanics

Schmidt, B., 2017, Proceedings of the 45th SEFI Annual Conference. Quadrado, J. C., Bernadino, J. & Rocha, J. (red.). SEFI, s. 1150-1157

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Åben adgang

Engineering Mathematics Revisited

Schmidt, B., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Students’ Perception of Different Learning Options and Use of Authentic Research Papers in a First Year Engineering Course

Schmidt, B., okt. 2015, I : International Journal of Engineering Pedagogy. 5, 4, s. 29-37 4923.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Improving Motivation and Learning Outcome in a Flipped Classroom Environment

Schmidt, B., 2014, Proceedings of ICL2014: 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning. IEEE, s. 689-690 2 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Undervisning og vejledning

Tools for Quantitative Analysis

Nils Karl Sørensen

01/09/201631/01/2017

Kursus: Undervisning