Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Fingeraftryk Fingeraftryk er baseret på at anvende teksten fra personernes videnskabelige dokumenter til at skabe et indeks med vægtede emneordskoncepter, som definerer de vigtigste emner for hver enkelt forsker.

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne.

Publikationer

A framework of brand-centred training and development activities, transformational leadership and employee brand support in higher education

Sujchaphong, N., Nguyen, B., Melewar, T. C., Sujchaphong, P. & Chen, J., 1. mar. 2020, I : Journal of Brand Management. 27, 2, s. 143-159

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • A Systematic Review of The Dark Side of CRM: The Need for A New Research Agenda

    Nguyen, B., Jaber, F. & Simkin, L., 2020, (Accepteret/In press) I : Journal of Strategic Marketing.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Brand engagement in self-concept (BESC), value consciousness and brand loyalty: A study of Generation Z consumers in Malaysia

    Ismail, A. R., Nguyen, B., Chen, J., Melewar, T. C. & Mohamad, B., 2020, (Accepteret/In press) I : Young Consumers.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Consumer-Brand Relationship: Building Consumer Value, Consumer Loyalty and Business Performance

    Shekhar, V., Acharya, A., Roy, S. K. & Nguyen, B., 2020, Contemporary Issues in Branding. Foroudi, P. & Palazzo, M. (red.). Routledge, s. 247-266

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Consumer-Computer Interaction and In-Store Smart Technology (IST) in the Retail Industry: The Role of Motivation, Opportunity, and Ability

    Balaji, M. S., Roy, S. K. & Nguyen, B., 2020, I : Journal of Marketing Management.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Aktiviteter

    • 8 Medlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende
    • 2 Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
    • 1 Redaktør af tidsskrift
    • 1 Medlemskab af bedømmelsesudvalg

    Journal of Service Theory and Practice, Guest Editor (Ekstern organisation)

    Bang Nguyen (Formand)
    2018 → …

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

    International Studies of Management and Organization, Guest Editor (Ekstern organisation)

    Bang Nguyen (Formand)
    2017

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

    Journal of Marketing Management, Guest Editor (Ekstern organisation)

    Bang Nguyen (Formand)
    2017

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

    The Bottom Line (Tidsskrift)

    Bang Nguyen (Peer reviewer)
    1. maj 2016 → …

    Aktivitet: Redaktionelt arbejde og fagfællebedømmelseRedaktør af tidsskriftForskning

    Journal of Marketing Management, Editorial Board (Ekstern organisation)

    Bang Nguyen (Formand)
    1. jan. 2016 → …

    Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af bedømmelsesudvalg

    Priser

    2019 Highly Commended Paper Award

    Bang Nguyen (Modtager), 1. aug. 2019

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

    2019 Emerald Literati Awards for Excellence

    Bang Nguyen (Modtager), 31. jul. 2019

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

    Highly Commended Paper Award

    Bang Nguyen (Modtager), 18. maj 2018

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

    25 Highly Cited Marketing Articles

    Bang Nguyen (Modtager), 2013

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser

  • 25 Highly Cited Marketing Articles

    Bang Nguyen (Modtager), 2013

    Pris: Priser, stipendier, udnævnelser